Sevgilim çok soğuk ben yazmadıkça yazmıyor ne yapayım?

Daha önce kavga ettim aynı sebepten ayrıldım. Yazmadım hiç kendi yazdı gel buluşalım diye buluşuncada kavga ettik sonra bi daha buluştuk kavga ettik sonra baktım tekrar konuşmaya başladık ama aynı hareketleri yapıyor. Bana çok konuşuyorsun senin enerjine yetişemiyorum dedi slk Of ya dövmek istiyorum bu çocuğu ne yapmalıyım. Tam bir oğlak burcu. Aşırı donuk birisi ya

Sevgilim çok soğuk ben yazmadıkça yazmıyor ne yapayım?
Cevapla