Önemlidir ama ilişkilerden çok sevmediğim şey nedir biliyor musun sosyal medyada dakika başı her yaptığını paylaşan insanlar böyle insanlarla nefret ederim iyi ki bir ilişkiniz var iyi ki bir evlilik yaşıyorsunuz iki gün mutlu hayatınız var bunu dakika başına sosyal medyada paylaşıp insanlara gösterince ya da insanlardan beğeni alınca ne anlıyorsunuz gerçekten mutlu olduğunuzu anlıyorsunuz bence hayır sadece dopamin etkisiyle kişiler kendini kandırıyor
Ya o kadar gıcık oluyorum ki şak şak sürekli her şeyi çeken kişiye. Yok anı falan. Ne anısı ya. Anı o an yaşanan duygular bütünüdür. Yediğin yemek, yürüdüğün yol değil. Bu yüzden o kadar çok arkadaşımı sildim ki. Gıcık oluyorum. Haa başka şehre gittin. Görme imkanın yok bir daha oraları. Çek istediğin kadar. Ama yok yandan, yok sağdan, yok alttan, üsten donattt jsjsjd
Sevgiliyle fotoğraf çekmek de anı yaşamanın başka bir yolu aslında; hatırlanabilir bir an yaratmak gibi. Ama aşırıya kaçıyorsa bu durum rahatsız edici olabilir tabii. Belki orta bir yol olabilir: bazı anları sadece yaşayın, bazılarında da hatıraları bir kareye sığdırın. Sevgilinle konuşup bunu dengelemeyi deneyebilirsin! Peki sen "anı" derken telefonun kenara bırakıldığı, tamamen anın tadına varıldığı halleri mi seviyorsun? 😇