Arkadaşıma attım mesaj yüzünden bana bu cevabı verdi ayrıntıyı okur musunuz?

Ayrıntıyı okumayanlar yazmasın lütfen gerçekten yardımcı olmak isteyenler yazsın. Arkadaşım çalışıyor bilmiyorum herkese mi aynısını yapıyor ben zamanında onu çok sıktım için bana mı öyle yapıyor bilmiyorum. Ama uzun zamandır görüşmüyoruz ve ben onu aşırı özledim. Rahatsız olmasın diye hatta instadan yazdım wpden değil. Ama hata yaptım öğlen seni çok özledim diye mesaj atmıştım ben bunu sildim aynı mesajı akşamüstü bir daha attım kızdı. Bunu yazdı "Aynı mesajı yazmışsam müsait olduğunda zaten bakarım bir daha tekrar tekrar aynı mesajı yazmana gerek yok çalışıyorum farkındaysan defalarca bu sebepten seninle kavga ettik bana yazınca ne oluyor yani" yazdı. Ben sadece görüşmek istiyorum ya bir daha nasıl cesaret edip yazcam görüşelim diye ve bana yazdığı kötü bir mesaj mı? Kızmış mı? Bende pardon bir daha aynısını yapmam görüşürüz yazdım bir daha cevap yazmadı ama çalışıyor kız.
Arkadaşıma attım mesaj yüzünden bana bu cevabı verdi ayrıntıyı okur musunuz?
Cevapla