Çok yakın arkadaşımdı. 6 senedir bir dostluğumuz vardı son günlerde kopmaya başlamıştık kavga ettik bana çok kırıcı sözler söyledi seninle arkadaşığımıza ara verelim falan dedi zaten uzun zamandır bunu düşünüyordum dedi böyle küstük çok kırıldım söylediklerine. Normalde aramız bozulunca alttan alırdım özür dilerdim hep ben ilk adımı atardım bu sefer öyle yapmadım hiç aramadım sormadım en uzun küslüğümüz oldu 2 ay hiç konuşmadık bayramda bile. Şimdi whatsapptan bu resimli mesajı atmış ne yapmalıyım cevap veriyim mi bende resimli cevap vermek istiyorum aslında ne yazayım akıl verin arkadaşlar takıldım
Cunku aekadasların bazıları donektır. yenı ortam gorseler anında oraya giderler. ben arkadasım a onca fedakarlık yapıp deger verdim. evlendi. şu an beni. insan yerine koymuyor. ben asla affetmem.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben olsam asla konusmazdım. ama sen bilirsin
gerçekten mi niye
Cunku aekadasların bazıları donektır. yenı ortam gorseler anında oraya giderler. ben arkadasım a onca fedakarlık yapıp deger verdim. evlendi. şu an beni. insan yerine koymuyor. ben asla affetmem.
gel barışak diyor