Ya ben okul odaklı olduğum için yapmadım aslında yapsam tüm lise kapımda pervaneydi biri ben yağmurda islanmayayim diye evine gidip tekrar okula gelip bana şemsiye getirmişti mesela (sapık olmasa iyi çocuktu vesselam ) hxkhxksjf
Ben hep ekonomik olarak bağımsızlığımı elde ettikten sonra yapmak istedim en azından altımda bir araç olsun istedim veya güzel bir üniversite kazandıktan sonra olsun istedim şimdide X ahalisi yargısız infaz yapmaya başlamış onu çokta sallamıyorum ama ben bu duyguları bilmediğim için aşırı korkuyorum zaten çok duygusalim arkadaş kazigini bile unutamıyorum ya aldatilirsam veya bir şeyler olursa ne tepki vereceğimi bilmediğim için korkuyorum şimdide
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer