20 yaşına kadar hiç sevgili, flört yapmamış biri sıkıntılı mıdır?

Ya ben okul odaklı olduğum için yapmadım aslında yapsam tüm lise kapımda pervaneydi biri ben yağmurda islanmayayim diye evine gidip tekrar okula gelip bana şemsiye getirmişti mesela (sapık olmasa iyi çocuktu vesselam ) hxkhxksjf

Ben hep ekonomik olarak bağımsızlığımı elde ettikten sonra yapmak istedim en azından altımda bir araç olsun istedim veya güzel bir üniversite kazandıktan sonra olsun istedim şimdide X ahalisi yargısız infaz yapmaya başlamış onu çokta sallamıyorum ama ben bu duyguları bilmediğim için aşırı korkuyorum zaten çok duygusalim arkadaş kazigini bile unutamıyorum ya aldatilirsam veya bir şeyler olursa ne tepki vereceğimi bilmediğim için korkuyorum şimdide

20 yaşına kadar hiç sevgili, flört yapmamış biri sıkıntılı mıdır?
Cevapla