19 yaşına kadar kimseden hoslanmamış olmak, sevgili flört yapmamak tuhaf mı?

Ya beğenen o kadar çok oldu ki lise döneminde vs hala da oluyor yakışıklı, zengin, iyi denilebilecek tipler lakin içimde bir kuşku, korku oluyor yapamıyorum asla ya çok saçma canım bir duygu böyle kötü bir şey yaptıktan sonra gelen o vicdan azabı gibi birini reddederken falanda öyle veya biri benden hoşlanırken de bunu hissediyorum.

Güncellemeler
6 ay
Şu arada Tweet falan atıyorlar şaka gibi devamlı karşıma çıkıyor videolar falan
19 yaşına kadar kimseden hoslanmamış olmak, sevgili flört yapmamak tuhaf mı?
Cevapla