Aradan 1.5 ay geçti şimdi beni arıyor pişmanım özür dilerim diyor napmalıyım? seviyorum ama bu kadar şeyden sonra affedemem ki?

4 yıllık ciddi ilişkimiz vardı ilk sevgilimdi gerçekten çok seviyordum. beni 2 kez aldattı. 1. aldatışında bir daha yapmaz diye affettim sonra 2. kez aldattı. ve ben yakalayınca o aldattığı kişiyle devam etti onunla sevgili oldu.
Aradan 1.5 ay geçti şimdi beni arıyor pişmanım özür dilerim diyor napmalıyım? seviyorum ama bu kadar şeyden sonra affedemem ki?
Cevapla