Ama 1 ay oldu istek falan atmadı. eskiden hep ben peşinden koşardım artık bende bıraktım. sizce benden beklediği için mi atmaması?

kendisi eski konuştuğum ama hiç sevgili olmadık hiç kahve falanda içmedik. beni ilk kez yüz yüze gördü onlara gitmiştik evlerine. uzaktan da akrabayız. beni görünce mutlu oldu hareketleri ilgiliydi biz gelirken balkondan arkamızdan bakıyordu oturmuşta
Ama 1 ay oldu istek falan atmadı. eskiden hep ben peşinden koşardım artık bende bıraktım. sizce benden beklediği için mi atmaması?
Cevapla