Ben biriyle konuşuyordum 2 hafta önce ayrıldım siz olsanız ne yapardınız?

İyi geceler herkese. Ben 2 hafta önce biriyle konuştum. Ayrıldım. Neden derseniz? Şimdi ilk başlarda sevgi ilgi gösterdi. Mesaj yoluyla. Birde tel numaramı istedi verdim. Birinci buluşmada sürekli gülüyor. Ben konuşuyorum o gülüyor. Ben üşüdüm arabaya geçelim dedi hayır dedi. Camdan cama konuşuruz diye espri yapıyor. Birinci buluşmadan sonra mesajı azalttı. Hatta yazmadı. İkinci buluşmada beni dışarda görmüş telefonla arıyor. Benim olduğum yere gel. Dışarda oturuyoruz. Ne varmış yerde yılan varmış. Arabaya geçelim hayır dedim. Sonra beni öptü terlemeye başladı. Yüzünden ter boşandı. Neden bu kadar çok terledin dedim bana senin yüzünden dedi. Hadi gidelim artık dedi. Sonra 1 hafta boyunca ne mesaj var ne arama. Hikaye paylaşıyorum ilk o bakıyor. Bende engelledim her yerden bir gelecek bir sevgi göremedim. Görüşleriniz?

Ben biriyle konuşuyordum 2 hafta önce ayrıldım siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla