Aşık olmanın yaşı var mı yoksa "Ben aşık olmam" mı dersiniz?

Aşık olmanın yaşı olmaz derim, geçerim.. 😄💕

Aşık olmanın yaşı var mı yoksa Ben aşık olmam mı dersiniz?

Akıl vermek bir yere kadar, haydi kal sağlıcakla!!

Güncellemeler
9 ay
Şu çocuğa yardım edelim de aşkına kavuşsun ndndn
Güncellemeler
9 ay
Thank you sow much 😄
Aşık olmanın yaşı var mı yoksa "Ben aşık olmam" mı dersiniz?
Cevapla