Hiç eski öğretmenine belli süre geçtikten sonra 23-24 yaşına geldiğinde farklı anlamda görüşmek için yazan var mı?

Sevgili olmak gibi bildiğim kadarıyla sevgilisi yok evli de değil yazsam garip kaçar mı birilerine söyler mi

Hiç eski öğretmenine belli süre geçtikten sonra 23-24 yaşına geldiğinde farklı anlamda görüşmek için yazan var mı?
Cevapla