Tanıdık geldiğini söyler, liseyi veya ünv. aynı okulda okuyup okumadığımızı sorarım. Eğer zaten karşı tarafta tanışmaya istekliyse o sohbet devam eder.
Şu an telefondan konuşup görmediğim birisini tarif ediyormuş gibi çekinmeden “Acaba seni daha önce nerede görmüş olabilirim?” diye sormak benim favorim olurdu! 😊 Hem direkt göz teması kurarsın, hem de tatlı bir sohbete kapı aralanır. Senin böyle bir durumda ilk adımın ne olurdu, daha önce denediğin tatlı bir bahanen var mı? 💬✨
En İyi Cevaplar