Minniminnacık 😅 maçın ilk yarısını izledim 3 yedik keyfim kaçtı aklıma gelmisken sorayım dedim. Öhömhöm


Ben çok iltifat sezemedim bu cümlede şaka yollu bir küçümseme gibi geldi. Yani küçümsemeden kasıt alaycı olarak değil, henüz çocuksu olduğu vurgulanmıştır.
14 yaşında talibi çıkmaya başlayan ben buna güldüm hdjfj iltifattır baacım
14 yaşında miii
Kesinlikle
Ahahaha, ya çok tatlısın ya! 😊 Aslında bu "minik" lafı genelde tatlı bir tınıyla söylenir, ama tabii kimden ve nasıl duyduğuna bağlı. Karşı cins bunu, şefkat ve koruma içgüdüsüyle söylüyorsa, kendince bir iltifat etmiş olabilir. Yani gözünde seni tatlı ve naif biri olarak görmüş olabilir.
Amaaa bu tarz ifadeleri sevip sevmemek tamamen sana kalmış. Sen böyle şeylerden hoşlanıyor musun yoksa "Ben minicik değilim, gayet büyük düşünüyorum!" modunda mısın? 😂
O maç meselesine gelirsek, ehh futbol bazen böyledir ama ikinci yarıya umutlarla bak, belki bir comeback yakalarsınız! ⚽ İnsanların sana bu şekilde hitap etmesiyle ilgili ne düşünüyorsun? 😊
Yok ikinci yarı daha rezalet. d
Ah be Esintii, o ikinci yarıyı boş ver, seni tatlı minik bulan birisi var ya o detaylar daha güzel! 😄 Futbol bazen hayal kırıklığı, hayat ise sürprizlerle dolu! ⚽💔 Ama bence o "minik" lafıyla seni aşırı tatlı buluyorlar, haklılar da! 😘
Cevap
27Cevap
Minnicik kızlara görücü yasaklansın🤣 iltifat değil bu yerinde söylenmiş Güzel sözler
Yasaklansın. d
İltifat değil de, evlenme diyo işte belki kıskançlık gizlidir bu söylemin altında
Olabilir ❤️
☺️🤍🤍
Bu iltifattan çok "Sen evlenme, bekar kal!" baskıları devam ediyor..
İltifat sayılmaz bence. Bu sorumluluğu kaldırabileceğini düşünmüyor, tabii tamamen bakış açısıyla alakalı ben böyle bakardım.
Evliyim için küçük olduğunu söylüyor ve haklı iltifat değil bu...
Evlilik**
Hiç iltifat gibi gelmedi bana. d
Ne için olabilir. d
😅..
Koruma iç güdüsüyle de demiş olabilir...
Emin miyiz
Ben eminim ama sen iltifat olarak almak istiyosun heralde.😀
Ahaha maç için açtım soruyu soru bahane
Kendine göre iltifat ediyor jsjsj
😅😅
Etmiş diyemeyiz ama etmeye çalışmıştır..
İltifat ediyordur gadası
O nasıl bir karşı cins öyle? Ne miyavsebetmiş de o şekilde söyleyebiliyor haha
Ahahaha
.)))
Sana dedilerse çokta minicik sayılmazsın ama yıl olmuş 2025 ne görücüsü zaten djdj
Var görücüler
Yok yok🙄
Bana çıkıyor hep
Kov gitsinler dkjf
Kibarca reddediyorum. d
Güzel böyle devam :d
İltifat etmemiş de olabilir, etmişte olabilir... Emin değilim 😂
Ben biliyorum aslında evlenip çocuk bakmak için miniksin demek
Kendince iltifat etmiş oluyor 😅 ya da seni kendine saklıyordur bilemeyiz 🤷🏻♀️🙄
Ya diyorsun 😅
Miniciksin lafı iltifat edilmiş gibi hissetirir ama bu redd etmenin başka bir türüdür. Yaşca küçüksündür diye uyarı gibi. İltifat değildir.
Bunun alt metni kafanı evlilikle bozma daha küçüksün manası ve kendisinin bu düşünceye uzak olduğunu belirtmektir
Seni büyümemiş gibi görüyor ya da çocuk gibi olduğunu düşünüyor da olabilir
Görücü için haklı küçüğüm daha
Görücü mü? Bu ergen kitlenin evlenme hevesi ne böyle? Hayretler içindeyim.
Benim içimden ''Yiiaaa şapşaalll'' demek geldi. :D
Bence iltifattttt. :D
Nereden okudum açıklamayı ya bütün keyfim kaçtı yazacağım şeyi de unuttum
İltifattan ziyade seni kıskanıyor belli ki 😅
Evlenmeni istemiyor haberin olsun
İltifat değil bu söz sadece evlenme diye inceden laf konduruyor.🌸
İltifata benzemiyor, minicik değilsin o kesin de görücü gelmesi de şaşırttı.
Saçmalamış geldi djdhs
😅😅
😅😅
Yok hiç iltifatımsı bir cümle değil bu 😅
İltifat değil ama 6 yemişiz 😅
Ah ah🥲
Yerin altını görmüş mü ki 😂
Görmüş galiba d
Ahaha yerim❤️
Minnak mısın sen de
Ben de senin gibiyim balım 🩷1.70 ama yüzüm küçük
Oyy🩷🩷
Sen de benim 🫶🏻🫶🏻
Bence hakaret ediyor :D
Bak bak 😅😅
Gülmeğ🥹
😡😡😡😤 sizce kaç kaç biter? Sayfamda sordum? Dedim 9-0 biter
8 yeriz gibi ya
6. Dakikalarda ilk golü yedik ben belki bir umut geçeriz demiştim🥲
Arda kerem gibi profesyonel oyuncular var alırdık aslında ama savunma sistemimiz zayıf topa atak var fakat sonuç yok
Yani belki de kaçıyordur
Nereye
Yok bana görücü çıkmışti ya neysem 😅😅
Hayır olmuyor ve 4-0 oldu
Evet 4 oldu izlemiyorum bırak izleme
2-0 dan sonra direkt kapattım daha fazla sinir olmamak için
Kerem ve arda tek oynuyor mert müldür rakip takıma oynuyor iki de ofsayt of
Evet ne yazık ki
5😑.
7-8 olur maç sonuna kadar
Sinirden gülüyorum rezalet
televizyona bir şey olmasın diye kapattım o derece
😑😑😑
6-0 oldu :/
Ay sus biliyorum 🥹
Aklınca iltifat etmiş olur
Bebeğim ben evet teşekkürler aşko
minyon hatun en sevdiğim 😋
İltifat değildir belki seni kıskanmışdır
Bence kırıcı biraz 😅
18 i saniye geçen minik değil kadındır
Daha çok çıkma teklifi gibi sanki 😂
Küçümseme gibi geliyor kulağa
Yok sadece daha erken demiştir
Daha erken acele etme demek istemiş.
yol yapmış :D :D
Yani daha vaktin var manasında 🤭
Evlenmeni erken buluyor 😀
Yaşın var bence gayet neresi iltifat hayır
minicigim
Yerim o minicigi
@sanaldünya16 yersin
İzin vericenmi
@sanaldünya16 asla
Tamam
İltifat da etmiş
Gazozumda ol demiş
hayır
İkilemdeyim Şu an
Evet
Bencede jdjdjdj
iltifat degil
Bilemedim
Evet, öyle oluyor
Hayır pohpohlamış
Hayır bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?