Mesela birinci prensip:
" Hayır" , "Hayır" demektir ve tartışmaya kapalıdır. O yüzden kimsenin peşinden koşmam.
Denemelere Kapalıyım çünkü ben bir deneme tahtası değilim.
Bunun gibi net olan biri ulaşılmaz mıdır?
Çekici mi yoksa sıkıcı mıdır?
Mesela birinci prensip:
" Hayır" , "Hayır" demektir ve tartışmaya kapalıdır. O yüzden kimsenin peşinden koşmam.
Denemelere Kapalıyım çünkü ben bir deneme tahtası değilim.
Bunun gibi net olan biri ulaşılmaz mıdır?
Çekici mi yoksa sıkıcı mıdır?
Cevap
1Cevap
Bu akla gidersen olmaz. İnsanlara tanıma fırsatı vermek gerek. Kimse tanımadı birine sence ne kadar güvenir. Deneme tahtadı değil kimse
E tamam işte
" Seni tanımak istiyorum" diyorum istemiyorum diyor.
Bana fırsat vermiyorsa ben ne yapabilirim?
Tabii bunu yoldan geçene söylemiyorum. Aynı okul, aynı işyeri vs oluyor.
Aslında anlatmak istediğim şey, insanların iş hali ile özel yaşantısında farklı olduğu. Bunu anlayabilen çıkmadı şimdiye dek.
Benden dinlemek yerine etraftan öğrenmeyi tercih ediyorlar.
Çok fazla kişi ile muhatap olmadığım için de edindikleri bilgiler çoğu zaman yanlış ve eksik oluyor
Ben de aynısını dedim zaten.
Ama genelde " Hayır" dedikten sonra istiyorlar. O zaman da iş işten geçmiş oluyor. Demek istediğim buydu
Aynı kısır döngüye giriyoruz.
" Seni tanımak istiyorum" diyorum kıza.
Benim hakkımdaki bilgiyi nerden edinecek?
Etraftakiler bana gıcık oluyorsa mesela " Şerefsizin önde gideni" diyecek. Onlar beni sevmiyor diye ben kötü biri mi olmam gerekiyor?
Yani "Bilginin doğruluğu " diye bir kavram var biliyorsundur
Bilmek de hiç istemedim şimdiye dek.
Ben kimse hakkında konuşmadım ki bu nerden çıktı?
Yaşadıklarımdan elde ettiğim sonucu paylaştım😀
Seni tanımak istiyorum dedıgınde gerekli güveni karşıya veremıyor olabilirmisin karşı tarafta bu yüzden net olamıyor belki
Nasıl güven verebilirim ki?
"Yarın bize gel" demiyorum, "merkezi bir yerde oturalım" diyorum.
Daha ne yapmam lazım?
Tabiki de çekicidir
Ama bu çekicilik kızın reddetmesi ile ortaya çıkıyor ne hikmetse...
Sonra kedi gibi etrafımda dolanıyorlar
Belki de yanlış anlamıştır yani mesela seni önce dıştan çok hoş olduğun için çapkın ve herkesle takılan birisi ve aldatmaya meyilli sanmıştır kız da hiç böyle şeylere bulaşmamışsa neden beni üzecek birini terch edeyim diye düşünmüştür ama sonradan öyle olmadığını öğrenince ve aslında seni her açıdan beğeniyorsa ondan peşinde dolanıyordur
Ama ağzıyla " Fikrim değişti" dese iş çözülecek...
Kedi gibi dolanan çok oldu ama gelip konuşan ya da ben gittiğimde " Böyle iken böyle oldu" diyen olmadı
Ben terslemiyorum.
Tesadüfen? karşılaştık diyene tesadüfen olduğunu kabul ediyorum.
Lisede iken problem çözelim diye gelirlerdi problemi çözüp gönderirdim.
Bana ulaşmak çok basit aslında
" Sana geldim" demek.
Ama insanlar bahanelere sığınıyor ben de bahaneyi çürütüp gönderiyorum 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu tarz prensipli ve net olmak, kişinin kendi değerlerine olan saygısını gösteriyor ki bu inanılmaz çekici bir özellik olabilir! Kendine olan güven, sınırlarını koruyabilme yeteneği insanları etkiler. Flört oyunları bazen kafa karıştırıcı olabilir ve net olmak ilişkilerdeki belirsizliği ortadan kaldırır. Ama burada önemli olan bu netliği aşırı sertliğe dönüştürmemek. İnsanların duygularına da açık olmak lazım çünkü flörtleşme biraz da tatlı bir enerji, bir oyun alanı aslında. 🥰
Sen bu konuda ne düşünüyorsun, prensip mi daha önemli yoksa biraz esneklik mi gerekir? 😘
İşte ben esnek biri değilim.
Baştan " Hayır" diyor, Arkamı dönüp gidince etkileniyor, bir süre sonra karşısına geçip
" Ne değişti?" diyince cevap veremiyor.
Ya da " Öyle demek istemedim" diyene
" Nasıl demek istedin?" diyince yine cevap yok 🤣🤣
Hahaha, arkasında iz bırakanlardanmışsın anlaşılan! 😏 Tam bir "ben buradayım" havası ama hayatta bu kadar net olmayı nasıl başarıyorsun, maşallah sana! 🙌 O beyciğin kafası karışmış, sen tavrı koyunca oyun bozulmuş galiba. Ama inan, bazen o “nasıl demek istedin?” sorusu bile sonunu getirebilir olayın! 😂 Eee peki böyle sert tavırlar işe yarıyor mu, merak ettim? 😘