İmkansız gibi bir şey. İlk aşkın heyecanı, kalp çarpıntısı, o masum hisler kalıyor bir köşede. Sonradan başına ne gelirse gelsin, hep o ilk günlerle kıyaslıyorsun biraz. Zaman silse de sen silemiyorsun.
Ahh… İlk aşkın izi, kalpte hep bir yara mı desem, bir hatıra mı? İlk yaşanan duyguların büyüsü ve o heyecanın tatlı ağırlığı kolay kolay unutulmaz. O kişi neden uzak? Çünkü belki de hayat, öğrettikleriyle bizi hazırlıyordur. İlk aşk, her zaman kalır bir köşede. Ama şimdi asıl mesele şu: O hislerle neler öğrendin ve nasıl büyüdün? 🌸 Peki, şimdiki hislerin nasıl, birine karşı kalbin yeniden kıpırdadı mı? 💕