hadi bakalım yorumları alayım :))))
mesela ben ilk aşkım senol <3 hala görüşüyorum tabi arkadaş olarak
mesela ben ilk aşkım senol <3 hala görüşüyorum tabi arkadaş olarak
ilk aşk..
şapşallık şaşkınlık napcanı bilememe durumu..
onun ilkiydim o da benim ilkimdi... unutulmuyo ama onu hatırladığımda içimde bir kıpırtıda yok..
Çocukken bile aşık olamıyormuşum , aklımda olan kimse yok ..
Cevap
4Cevap
ay ben 5. sınıftaydım diğer sınıftan bir çocuk gelmişti bizim sınıfa aşık olmuştum ona derste dönüp dönüp arkama ona bakıyordum hatta en yakın arkadaşımda gelmişti bana demişti bende aşık oldum ne komikmiş ya şimdi düşününce :D
ilk aşkımı asla unutmam hiç görmeden konuşmadan1 yılı aşkın karşılıksızbeklemiştim onu çoçukluk aşkım da anasınıfındaydık çok komikti :D
hatrlamam mı cocukluk aşkımı görüşüyorum istanbula gittiğimde.ama epey oldu görmeyeli kocaman herif olmus saclarını uzatmış tipsiz olmuş.. :)
Var tabi hatta şuan tekrar benimle birliktelik istiyor ama ben kabul etmedim.çünkü kaç sene geçti aradan hiç birşey eskisi gibi olamaz o zaman çok küçüktük çook :)
Çocukluk aşkım yok . ilk aşkımla bır kacgun önce ayrıldık.
ilokuldaki sıra arkadaşım. aklıma geldikçe gülüyorum
ben herkesi unuttum..sadece son sevgilimi hatırlıyorum.
kim ilk aşkını unutabilir ki :) boşuna dememişler ex aşk diye yerine kimseyi koyamazsınız.
ilkokul da ..., ortaokulda ...,lisede ..., ama hepsi platonik :-) (isim vermek istendim.)
burda 'da' bitişik:))
ilk kelime de hata olmuş :-)
Aynen ben :/ 8 senedir diye bilrm durumum vahim :D
ilk aşkımı asla unutmam.
çocukluk aşkım yok ilk aşkımda yok :((
ilk aşkı unutmadım.ama hatırlamıyorum da
tatlı hatıralar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar