Sevgilimden ayrıldım kim haklı sizce biraz uzun oldu arkadaşlar lütfen okur musunuz?

6 aylık bir ilişkimiz vardı tanışıklığımız yani ilişkimizin 3. Haftası babam vefat etti hastaydı hastanede kalıyordu babam vefat etmeden 2 gün önce ayrıldık o daha önce ilişki yaşamış söylemişti bende kabul edemeyip ayrıldım 2 gün sonra babam vefat etti gelir diye beklemiştim gelmemişti baş sağlığı felan dilemişti sonra bu olayın ardından 2 hafta geçti yazdı seni özledim diye konuşmaya başladık ama onun yaşadığı ilişkiyi kabullenemiyordum ayrıldım seviyordum fakat kabullenemiyordum yaşadığı şeyi oda geçmişe bakma vs diyordu şimdi asıl konu şu babamın vefatından sonra 5 ay konuştuk 8 kez felan buluştuk o 5 ay içinde o Ankara 'da ben boluda yaşıyordum ama ailem ankaradaydı ama ben iş gereği boludaydım yazıyordum canım sıkıldı gel diyordum iş çıkışı akşam geliyordu yanıma gelmesi akşam 10 oluyordu gece eve gitmesi 3 oluyordu sabahta 7 de işe gidiyordu sonra engelliyordum kabul edemiyordum engellediğim için kızıyordu bak başkası olsa başkasıyla konuşuyor derdim baban öldü zor durumdan geçiyorsun bir şey demiyorum ama yapma sürekli böyle diyordu engelliyordum ger yerden bir hesap açıyordu istek atıyordu bende kendi hesabımdan izliyordum aradan 2 hafta felan geçiyordu yazıyordum veya o yazıyordu buluşuyorduk kabullenemiyordum yaşadığı şeyi engelliyordum sabahına 2 hafta sonra tekrar konuşuyorduk bunu sürekli ben yapıyordum oda çok kızıyordu bu 5 aylık süreçte 2 kez elimi tutturdum başka bir şey olmadı hep sınır koydum arama 2 buluşmadır samimiyiz sürekli dokunuyor öbür türlü konuşuyor bu arada ailelerimiz biliyordu ilişkiyi bende sevmiyor diyerek ayrıldım oda ben seni sevmeseydim bu kadar değer verirmiydim dedi ayrıldım kim haklı

Sevgilimden ayrıldım kim haklı sizce biraz uzun oldu arkadaşlar lütfen okur musunuz?
Cevapla