Eski sevgilim bana umut mu besliyor ya da hoşlanıyor mu?

lisenin ilk günleri aynı sınıftaydık ve sevgili olmuştuk ( kızmayın herkes hatalar yapabilir) 2 aylık limoni bir ilişkimiz olmuştu ve ayrılırken seni sevmiyorum tarzı bir cümle söylemişti ( aşkını itiraf eden ve benle olmak isteyen oydu) bu olaydan 1-2 hafta sonra benle konuşmak istedi ve sıraya geçtik "bana neden kötü davranıyorsun" diye sordu bende"ben arkadaşlarıma nasılsam sanada öyle davranıyorum " dedim ve aniden salya sümük ağlamaya başladı ve arkadaşı gelip onu teselli etmeye başladı o günden sonra baya arkadaşıyla bana cephe aldılar. terslemeler bakışlar soğuk haraketler tavan. neyse işte diğer senede aynı sınıftaydık ve yakın kız arkadaşımla ne zaman tokalaşsam ya da beraber olsam eski sevgilimin bana baktığını söylüyor o günden sonra arkadaşımla brawl stara oynarken oda geldi oynadı az çok konuştuk yarın ise onun arkadaşının ders başlamadan önce tahtanın önündeki konuşmasına kulak misafiri oldum

arkadaşı ona: kanka nasıl konuştuğunuza bağlı hemen ümitlenme

dedi

bende sonra arkadaşıma soruşturmasını eski sevgilimin ( bundan sonra hilal dicem takma isim) konuştuğu var mı diye

yokmuş.

sonrasında baya arkadaşımsı olduk o eskiden kalan düşmanlıklar kesilmeye bana bakmaya derste göz göze gelmeye ben uyurken bana dalmasına böyle sık sık olaylar gerçekleşmeye başladı ve arkadaşları ne zaman ben ve onu yan yana konuşurken görse arkadan ona vurup gaz verirmiş gibi haraket ederlerdi. arkadaşlarıda hilal mert e aşık diye bağırıp onu kızdırırdı ve utanırdı baya. hatta bir gün törende bayrak taşırken hoca arkadaşınızın bayrak açmasına birisi yardım etsin demişti o sırada arkadaşım olanları duymuş:

hilalin arkadaşı hilale

hilal koş koşş

demiiş

ve yanımda bitmişti tabiki günler böyle ilerliyordu elbet arkadaşları shiplemeye bizler daha yakın olmaya devam ediyorduk

bu kısımda neden hoşlandığını düşündüğümü yazıcağım.

1- bana bakması 2- göz göze gelmemiz 3- konuşmak için konu açıyor baya 4- bir ara pencereden kar yağıyordu ben ve hilal koşmaya başladık ve onu geçip pencereye geçtim oda sırtıma tatlı sert vurmuşty ufak ve arkasına dönüp gitmişti ( önceden kavgalı olduğun eski sevgiline bunları yapmazsın bence)

5- arkadaşıma masaj yaparken banada yapmasını rica ettim yapmıştı

6- daha çok aklıma gelmeyen var ama size şöyle diyim çevremdeki bu olaya şahit olan tüm kişiler benim düşündüğüm gibi düşünüyor

7-herkes sınava çalışırken sınıftakş başka kız arkadaşım bana kerriim diye seslenmişti herkes matematik sınavı girecek diye ona bakmazken ben haricimde hilalde ani olarak (refleks) ona bakmış

8- arkadaşlarım bile bana baktığını benle konuşmak istediğini anlamıştı.

Hatta yakın kız arkadaşımla baya arkadaş olmaya çalışıyordu hatta normalde hilalin arkadaşı hilali hiç privinde paylaşmazken ( hep kendisi vardı) nedense kız arkadaşımı privine aldıktan sonra full hilali paylaşmıştı ve birgün otururken hilalin arkadaşı" sen meryemle baya yakınmışsın" dedi bende"neden meryemin privini mi stalkladın " dedim oda evet demişti falan filan neyse günler böyle ilerken tenefüste koridorda Ada diye bir kız gördüm. Hayatımda gördüğüm en güzel kızdı. onunla ilgilenmeye başladım ve o hilal ve hilalin arkadaş grubuna anlattım. Hepsi o kız sana bakmaz NEDEN BAKSIN? bu lafları söylemişlerdi bende gittim adayı beğendiğimi açıkladım 5-6 aydır konuşuyoruz. ve bu hilal ve arkadaşları etrafımdakş kişilere kötü davranmaya başladı aniden hiçbir sebep yokken.

okuduğunuz için teşekkürler abilerim ablalarım düşüncelerinizi yazarsanız teşekkür ederim.

not:Ada ile 5-6 aydır konuşuyorum. Mutluyum. Gururluyum sadece iyi yapmış mıyım merak ediyorum

Evet Hoşlanıyor
Hayır Hoşlanmıyor
Denemiş, Yoklamış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eski sevgilim bana umut mu besliyor ya da hoşlanıyor mu?
Cevapla