İnsan sevdiği birine sinirlenince içinden ölsün gebersin demesi çok ağır konuşması normal mi? (Sonra pişman olmuşsa)?

İnsan sevdiği birine sinirlenince içinden ölsün gebersin demesi çok ağır konuşması normal mi? (Sonra pişman olmuşsa)?
Cevapla