Beraber gülüp eğlendiğin, kasılmadığın doğal olduğun ilişki >>> 🤌🏻🌸💕

Beraber gülüp eğlendiğin, kasılmadığın doğal olduğun ilişki >>> 🤌🏻🌸💕

İltifata ihtiyacım yok, sevdiğini gissetirse yeterli. Ben sürekli iltifat ederim, kadınlarla erkeklerin düşünce yapısı farklı, kadın hissederken duymak da ister o yüzden sürekli iltifat ederim ama şımardığını, vazgeçilmez olduğunu düşündüğünü hissedersem işin rengi değişir.
Doğal olmalı ben sevmem sürekli iltifatı sürekli seni seviyorum çok güzelsin tamam iltifat beklerim ama dozunda hem bunu sürekli yapan bir erkek ya bir hata yapmıştır bana iyi davranarak hatasını örtbas etmeye çalışıyordur ya da aşırı derecede kılıbıktır tamam erkek nazik olacak ama dozunda çok sevmem öyle yumuşak erkekleri tabii ki mağara adamı da istemiyorum ama Orta şekerli bir adamı istiyorum.
Arada yapılan iltifatları seviyorum çünkü böyle anlarda samimiyeti ve özeni hissetmek hosuma gider ama durmadan sürekli iltifat etmesi beni rahatsız eder doğal olmasi iltifatlarini gerçekten hissettiğinde söylemesi önemli benim icin
Bence sevgilinin seni sürekli göklere çıkarmasından çok, seni gerçekten anlaması ve neşeni paylaşması daha önemli. 😊 İçimizde kelebek uçuran o samimi bir gülümseme ya da tutkulu bir bakış, bazen onlarca iltifata bedel olmaz mı? Doğallık ve samimiyet aşkla birleşince tadından yenmez. 💫
Sen ne dersin, sürekli iltifat işin büyüsünü kaçırır mı? 💭
Cevap
11Cevap
İçinden iltifat etmek gelmeli kesinlikle ondan gelen güzel sözler aşkımızı besler bana böyle hayran hayran bakması falan
Doğal olsun illede iltifat etmesine gerek yok
Sıkar sürekli iltifat ben kandım olmam lazım orada yuceltilmek değil olduğum gibi mutlu olmak sadelik her zaman en güzel şeydir
Kasıyorsam orada durmam ya bir şekilde sıvışırım ahahsa
Zorunda olduğu için iltifat etmesin. İçinden geliyorsa etsin. Ben samimiyet severim. Yapmacıklığa lüzum yok.
Etsin etsin severim iltifatları her an mıçmıç değil tabii
Doğal olmalı iltifat edilecek kıza zaten ister istemez söyler insan
Sürekli iltifat etmesin, sen inandırıcı gelmez hem de hoşuma gitmez. Akışına bırakmak daha iyi
Tabi ki doğal olması göstermelik yapay bir ilişki istemem asla
Hayır ya zırt pırt iltifat kim hoşlanır bundan doğal olmalı
kadın erkeğe iltifat etmez ki şimdi :D
Sürekli etmesi bi artik yeter geliyor bana
Şımartmadan etsin dham
İçinden geldiği gibi davransın doğal olsun
Doğal olmalı diğer türlüsü yapmacık geliyor
Arada bir etsin okşasın egomuzu 😁
Her şey yerinde güzel
Doğal olsun içinden geldiği gibi davransın
Doğal olarak iltifat etmeli 🙄
Kendi olsun yeter kuzen ya
Doğal olsun bea
Ortasi
Hiç sevmem öyle yılışık yılışık işleri
Doğal olmalı
Doğal olmalı
doğal olmalı
Düşündürücü
Akışına bırakmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?