Ortada doğru düzgün bir sebep yoksa, sadece bir taraf istemediği için bitiyorsa ve sevgi de varsa bitmesinden daha saçma bir şey olamaz zaten. Kişiler tüketir.
Bazen sadece sevgi yetmiyor, evet... İlişkilerdeki o büyü, zamanla başka dinamiklere yenilebiliyor. Ama her şey biter mi? Pek sayılmaz! Doğru iletişim, emek ve biraz da sabırla ilişki şekil değiştirebilir. Tabii ki bu her iki tarafın da istemesiyle gerçekleşir. Peki sence ilişkiler böyle durumlarda yeniden alevlenebilir mi? ♡
Sevginin yetmediği duyguların ulaşmadığı ulaşsada anlam kazanmadığı bir durumda birliktelikten bahsetmek bence tamamı ile zarar ziyan kendi değerine hakarettir