Karakteri gereği aşkını gizleyen mı daha çok üzülür, yoksa aşkını dile getiren mi?

Bir doğrusu var mı tam bilmiyorum ama yanlış olan bir şey varsa o da aşk olacaktır bence. Peki ya yasak diye bir şey var mıdır? İnsan bir kelamdan çiçekden sevgiden utanmazken bir kızdan utanabilir mı?

seni düşünmek güzel şey, ümitli şey.
dünyanın en güzel sesinden
en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey...
fakat artık ümit yetmiyor bana.
ben artık şarkı dinlemek değil,
şarkı söylemek istiyorum.
Karakteri gereği aşkını gizleyen mı daha çok üzülür, yoksa aşkını dile getiren mi?
Karakteri gereği aşkını gizleyen mı daha çok üzülür, yoksa aşkını dile getiren mi?
Cevapla