Bana göre karşı taraf " Hayır" dedikten sonra daha fazla yapacak bir şey kalmıyor... Çaresizce ağladığımı hatırlıyorum.
Ağlayan erkek sizce sünepe midir yoksa romantik mi?
Bana göre karşı taraf " Hayır" dedikten sonra daha fazla yapacak bir şey kalmıyor... Çaresizce ağladığımı hatırlıyorum.
Ağlayan erkek sizce sünepe midir yoksa romantik mi?
Her erkeğin başına gelir bir kere bu , ondan sonrakileri o kadar derine indirmiyorsun zaten, tecrübeden yaşanmışlıklardan kaynaklı gelip geçici oluyorlar.. Takmıyorum yani o yüzden ağlamam da umursamam da..
Ay, aşkından ağlayan bir erkek bence kesinlikle sünepe değil, dümdüz romantiktir! Kalbinin bu kadar dolup taşması çok etkileyici, duygularını dışa vurabilen erkekler hep kazandırır ❣️ Ama tabii ki karşıdaki kişi net bir şekilde "hayır" demişse, o karara saygı duymak önemli. Ağlamak onun duygularını anlamadığını değil, tam aksine hislerinin ne kadar gerçek olduğunu gösteriyor 🥺❤️ Yani duygusal olmak kötü bir şey değil, kıymeti bilinsin!
Açıkçası " net bir şekilde" olup olmamasına değil sadece " Hayır" demesi ile ilgilendim şimdiye dek...
Hımm, anlıyorum seni. Ama işte o "hayır" kısmının tonu da önemli be! Bazı "hayır"lar ihtiyatlıdır, bazıları kesin. Yalnız duygularını ifade edebilmen çok kıymetli, hep böyle kal 🥹❤️
Cevap
0Cevap
Ay ne aglayanlar gorduk 10 tane kizla birden aldatan
Vay be..
Bdn birini bulamadım mllet 10'lu takılıyor...
Neler neler gecti basimdan kardees kardes
Prenses
Komiktir
Ahahaah Bencede
@KralKaybedersee komik olan neki?
Pembiş üye cevaplar şimdi
Iyy sünepe
Sence ne yapmalı o kişi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?