Hiç ilişkisi olmamış 19 yaşında bakir bir erkeğim. Kızlara karşı girişken olamıyorum. Utanç ve kaygı hissediyorum Ne yapmalıyım?

Öncelikle uzun bir yazı olacağı için kusura bakmayın. Sadece anonim olarak içimi dökmek ve yardım almak istiyorum.

-
Hiç ilişkim olmadı. Hatta kızlarla sıradan bir arkadaşlık bile kuramıyorum. Bir kaç kereden fazla kız eline bile dokunmadım.

Kendimi çirkin bulmuyorum. 185 boylarında 90 kilo civarındayım.
Vücudum yağlı ve sarkık gibi değil. Sadece biraz göbekliyim :D.
Suratım, ellerim gibi fiziksel özelliklerim bence gayet iyi.
Kendimi saygılı, kibar, dürüst biri olarak görüyorum.
Erkek dost gruplarımın içerisinde en sosyal, komik ve girişken kişilerden biriyim.
Mesleğim, eğitimim ve hayatım gayet iyi gidiyor ve sorunum yok.

Ancak kızlara karşı durum böyle değil.
Kızların yanında kendimi stresli ve gergin hissediyorum.
Kızlarla konuşmaktan ve sosyalleşmekten kaçınıyorum.

-
Bir kaç kez sanaldan konuştuğum kızlar oldu. Aslında flört, romantizm yeteneklerim gayet iyi.
Fakat gerçek hayatta böyle olmuyor.
Sanki en ufak bir iletişim veya fiziksel hatamda kendimi rezil edecekmişim gibi hissediyorum. Sıradan arkadaşlık ilişkisi içerisinde dahi.

Uygun bir kız ile ilk adımı atıp ilişkiye başlasaydım hızla kabuğumdan çıkacağımdan ve iyi bir erkek arkadaş olacağımdan eminim.
Sadık ve dürüst, girişken olacağımdan eminim.
Ancak ilk adımı atmak ve kızlarla sosyalleşmek konusunda zorlanıyorum.
Hatta başarısızlık ve rezil olma duygusu yüzünden hiç denemedim bile.
-

Son bir kaç ay hariç bunu pek fazla sorun etmiyordum. Kader, kısmet diyerek geçiştiriyordum. Ancak şimdi eline kız eli değmemiş 19 yaşında bir erkek olarak kendimden utanmaya ve kaygı duymaya başladım.
Bu utanç ve kaygı duygusu yüzünden giderek ilk adımı atmaktan daha fazla korkar oluyorum.

Ne yapmalıyım? Veya bana ne söylemek istersiniz? Teşekkür ederim. İyi günler.

Hiç ilişkisi olmamış 19 yaşında bakir bir erkeğim. Kızlara karşı girişken olamıyorum. Utanç ve kaygı hissediyorum Ne yapmalıyım?
Cevapla