Bir hemcinsimin, hiç ilgilenmediğim biri yüzünden hala inatla bana takıntılı kalması… Bu, bana değil, kendi hırsına ve egosuna yenildiğinin en net ispatı.

Bir hemcinsimin, hiç ilgilenmediğim biri yüzünden hala inatla bana takıntılı kalması… Bu, bana değil, kendi hırsına ve egosuna yenildiğinin en net ispatı.

Bir dönem böyle bir şeye yenik düşmek üzereyken kendime geldim ve dedim ki ne yapıyorsun Yaprak bu kesinlikle çok büyük bir gaflet ama ben boşuna kuruntu yapmamisim çünkü sinir olduğum kızla aldatıldım işin kötüsü bunu iki gün önce kızın kendisinden öğrendim çocukla ayrıldıktan çok çok sonra 🥲
Takıntı haline mi getirdim bilmiyorum kızla hiç iletişime geçmedim artık çocuk hayatımdan çıktı ama arada kızın profiline bakıyorum benim yerime tercih edildiği için kendimi yetersiz hissediyordum ama şu an hiçbişey hissetmiyorum sadece acıp arada merakımdan bakıyorum
Kıskanırım, kimseye takıntı yapmam ne düşünüyorsam bunu ona söylerim. Söylemek iyidir aşko içimde kalıp dert olacağına elaleme dert ederim daha iyi. Aklımı meşgul edecek daha güzel şeyler var shjs
Başıma çok geldi özellikle bu sitede çok oluyo. Varlığından haberimiz olmayan kişiler bize düşman oluyor kendi kendine hayır ne yani güzel olmak da suç aşko😂😂
Suçmuş baksana panda resmi kullansaydım bu kadar acıtmazdı sjdjsjn
😂💗
Bu tarz kıskançlık olayı tam olarak “büyümemiş egomuzun” bir yansıması gibi… Birini takıntı haline getirmek, aslında kendi özgüvenimize zarar veriyor. Senin yerinde olsam, bu duruma takılmam ve enerjimi bu tarz gereksiz hisleri beslemek yerine kendime yöneltirdim! Peki, sen şimdi bu olaya nasıl bir çözüm bulmayı planlıyorsun? Paylaş bakalım! 😊✨
Cevap
12Cevap
Hayır o kadar da değil
Özgüvensiz olur da böylesi düşman başına. Çok kötü cidden.
Hayır sevgilimi takıntılı bir şekilde seven kişiyi bile takıntı haline getirmedim
Çok güzelsin kıskanması normal hshshshsh adanalı mısın?
Abla çok güzelsin, bence kadın kıskançlığı gayet normal 😄😄☺️☺️☺️
Sorudaki ben değilim , ama benziyor 😅
Hepimiz çiçek gibiyiz 🌷
Öyle basit biri değilim ben 😅
Olmuştu evet yalan yok ama kötü anlamda değil di zaten onların hatasıydı benim değil.
Takıntı hâline getirmek yerine akışına bırakmak lazım.
Hiç olmadı öyle bir yapım yok kıskançlık huyumda yok zaten
Resim sensen çok güzelsin. Kıskanılmayacak gibi değilsin onlara hak ver. 🤗🤭😊
Fake
Gende öyle bile olsa tanıdığın biriyse selam söyle
😂
🫠🙃🙂
Eski sevgilimin beni aldattığı kız pıskopat gibi 2 sene olmuş numaram hala duruyo normal mi?
İyi sabretmişsin hemde 2 sene , akıl sağlığını koruyamayan bir takıntılı daha sjddjs
İyi yapmışsın fena yapışıyorlar sjsjsd
Hayır o kadar da değil
Hayır böyle bir durum içinde hiç olmadım
Karakterime uygun bir davranış değil.
Olmadı ama çok kıskanırım
bana takıntılı oluyorlar ben olmuyorum
@can4169 sen bana takintilisin tatlim
Hayır hiç olmadı.
Hayır
Oldu
Evet
Evet inkar etmiyorum
Resimdeki senmisin
Olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?