Sizce ben mi abarttım yoksa gerçekten aralarında bir şey mi geçti?

Selam dün kız arkadaşım ben benim sevgilim sevgilimin arkadaşı buluştuk sonra sevgilimin arkadaşının işi çıktı başka zamana plan yaptık biz üçümüz takılmaya devam ettik mekana falan gittik ama sevgilimle kız o kadar çok samimiydik ki yani kendimi çok dışlanmış hissettim evet sevgilim bana hayatım balım diyordu sarılıp öpüyordu ama kıza çok fazla bakışıp çok fazla gülüp çok fazla eğleniyorlardı kız ikidebir diyordu ben senle bugün uğraşacağım falan filan çocuk gülüyor vs asıl konu şu kız arkadaşım ona DJ çok yakışıklı dedi mekana gitmiştik ben de bunu sevgilime söyledim espiri olsun diye kız arkadaşım DJ’yi beğenmiş diye sevgilim oradan bir kuruldu böyle dayak geren dedi gülerek böyle ondan sonra arkadaşım geldi bana hesap sordu sen niye gidip sevgiline bunu söylüyorsun ben sana bunu söylemişim birilerine söyle diye mi söyledim diyor yani kız arkadaşım niye bu kadar zoruna gitti neden bu kadar sinirlendi anlamadım haklı mı değilmiş sizce sizden bir yorum bekliyorum sonra neyse çocuğa yazdım beni eve bıraktığında hani neden bu kadar samimilik dedim hoşuma gitmedi dedim bana boş kuruntu yapma arkadaşın kendini yalnız hissetmesin diye samimi oldum dedi ben senin bildiğin adamlara benzemem dedi ben yanımdaki kıza arkadaşına yazacak kadar şey biri değilim dedi iyi geceler dedi daha da konuşmadı benimle yazmadı da görüldü attı tüm mesajlarima sizce ne yapmalıyım ben mi abarttım kız da çok fazla tanımıyorum çünkü 5.06 gündür anca?
Sizce ben mi abarttım yoksa gerçekten aralarında bir şey mi geçti?
Cevapla