Eski sevgilimin ile kapatamadığım durum beni yıpratmakta nasıl çözerim?

Eski sevgilimle ile ayrıldığımız 3 sene oluyor.. Benim için zorlu bir süreçti destekte aldım.. Sporda yapıyorum.. Kitapta okuyorum.. Meditasyonda uyguluyorum.. Fakat halen içimdeki Oo terk edilme ve değersizlik duygusunu tamamen yenemiyorum… Benim değerim o değil farkındayım.. Bazen pişman olduğunu görmek seni bırakıp gitti insandan daha iyi olduğunu bilmek hayatda yaptığın çektiğin acıların ödülü değil mi?

Geri döner
Geri dönmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Eski sevgilimin ile kapatamadığım durum beni yıpratmakta nasıl çözerim?
Cevapla