Bi erkekle kahveye çıktık date sonrası yazmadı ama çok güzeldi?

Yazmadı 2 gündür kahvenin akşamı bugün için teşekkür ederim yazdım sadece rica ederim yazdı bana hiç yazmıyor hep ben yazıyorum oda öyle cevap veriyor ne yapayım
Bi erkekle kahveye çıktık date sonrası yazmadı ama çok güzeldi?
Cevapla