Uzun süreli bir ilişkiniz olsa ve artık aranızda saygı kalmasa, bu ilişkiden vazgeçer miydiniz? Yoksa devam etmeye mi çalışırdınız?

Sevgi zamanla değişebilir ama saygı olmadan bir ilişki yürür mü? Sizce sevgiden daha önemli olan şey saygı mı, yoksa "aşk her şeyi affeder" mi dersiniz?

Uzun süreli bir ilişkiniz olsa ve artık aranızda saygı kalmasa, bu ilişkiden vazgeçer miydiniz? Yoksa devam etmeye mi çalışırdınız?
Cevapla