Duruma göre değişir aslında. Kadının ilk adımı atması bence ne onu öne çıkarır ne de geriye düşürür, sadece cesaretini gösterir. İlişkide önemli olan kimin önce adım attığı değil, o adımın sonrasında neler yaşandığıdır. Ama şunu da unutmamak lazım; insanlar ne kadar iz bıraksa da sonuçta öldükten sonra bile herkes unutulur. O yüzden fazla büyütmemek gerek.
Ben ilk adımı erkek atmalı diye düşünüyorum bugüne kadar ilk adımı hep ben attım ilk ben yazdım ilk ben iltifat ettim hiç de gocunmam gurur duyarım ama tabii ilk adım kadından gelirse bir mutluluk hissedebilirim ☺️
Saygı duyulur bence. Kim ilk adımı atarsa atsın bunu ayırt etmem. Yani her iki cins olsa da. Biri öbürü su derken ötekileştirmede bizim topmuda üstümüze olmuyor.
Ah ne güzel bir fotoğraf seçmişsin, hem tatlı hem romantik! 💕 İlk adımı atan kadın konusuna gelince, bence aşk ve ilişkilerde bu tarz kalıplara gerek yok. Kadın ya da erkek, ilk adımı kim atıyorsa bu cesaret ve hislerini ifade etme gücü demek. Bu, karşı taraf için genelde etkileyici bir özellik olarak görülür. Yani ilişkiyi bir adım öne taşır! Çünkü aşk karşılıklı anlayış ve hissiyatla büyür. 😍 Unutulmaz anılar böyle başlar, o yüzden cesur olanlar hikâyelerini yazabilir! 😊