İnsan kendi içindeki şeytani durtene aşık olurmuş? Aşk ilişkileri?

Adil yildirim demişti insan kendi içindeki şeytana dokunana aşık olurmuş. Eğer iki insan iyi anlasiyosa ama aralarında asksal anlamda bişey yoksa melekleri iyi anlasiyomus ve arkadaş kaliyolarmis sadece. Cokk katıldım buna yaa. Çok haklı cookkkk sizce?
İnsan kendi içindeki şeytani durtene aşık olurmuş? Aşk ilişkileri?
Cevapla