İnsan kötülüğü dokunduğu birine sonradan aşık olabilir mi?

Ben yaklaşık 2 yıldır yöneticilik yapıyorum bizimle aynı katta çalışan personeli severdim disiplinli düzgün biriydi. Ben başkasıyla nişanlıydım. Çok iyi arkadaş olmuştuk. Sohbet ederdik sürekli. Aramız son zamanlarda hiç iyi değildi yüzüme bile bakmıyordu, beni görmüyor selam bile vermiyordu, içten içe kendimi yedim bitirdim neden takıyordum bu kadar onu diye düşündüm. Nişanlımdan ayrıldım. Sonra bizimle aynı katta finanscıyla gördüm onunla güldüğünü sohbet ettiğini çıldırıyordum. İlişkileri olacak diyordu beynim her gün ağladım. Onu göndermek zorundaydım. Mahvoldum müdürle konuştum işten çıkarılmasını istedim. O da yaptı. Ağır depresyona girdim her gün rüyalarıma giriyor hem ona haksızlık yaptım hem de ona çok aşık olmuştum. Ona kötülüğüm dokundu ama ona aşık oldum. Şimdi o yok acı çekiyorum keşke yapmasaydım diyorum ben onu nasıl unuturum?

İnsan kötülüğü dokunduğu birine sonradan aşık olabilir mi?
Cevapla