Sevgilinin sürekli eski sevgilisinden "Bahsetmesi" mi yoksa hiç"bahsetmemesi" mi daha kötü?

Soruyorsun söyleyemem diyor ya da çok bahsediyor. 💦

Sevgilinin sürekli eski sevgilisinden Bahsetmesi mi yoksa hiçbahsetmemesi mi daha kötü?

Bence hiç bahsetmemesi daha kötü. Acaba hala seviyor mu neden söz etmiyor düşüncesi..

Sevgilinin sürekli eski sevgilisinden "Bahsetmesi" mi yoksa hiç"bahsetmemesi" mi daha kötü?
Cevapla