Soruyorsun söyleyemem diyor ya da çok bahsediyor. 💦

Bence hiç bahsetmemesi daha kötü. Acaba hala seviyor mu neden söz etmiyor düşüncesi..
Soruyorsun söyleyemem diyor ya da çok bahsediyor. 💦

Bence hiç bahsetmemesi daha kötü. Acaba hala seviyor mu neden söz etmiyor düşüncesi..
Maalesef bu durum herkes için diyemem ama genel olarak ilk dakikada başlıyor ve bazı güzel şeylerin erken bitmesine sebep oluyor.
Kadın seviyor sürekli eskiye dönmesini.
Zamanı yaşamak istediğini söyleyenlerin böyle hareket etmesi ilginç geliyor.
Yeni bir ilişki içinde eskiyi yaşatmak sizce karşınızdakinin size güvenini zedelemez mi?
Zedeler tabi ki
Peki insanoğlu ilk tanıştığı adamı neden hep güzin ablası zannediyor.
Kibar olmakla yumuşak olmayı neden hep aynı zannediyor.
Kendisine ö.. z gibi davranılması reva görüyor.
Ne alaka soruyla
Bunu sonunda gelişen durumlarla karşılaşma.
Konu ne olursa sadece tek bir kalıba sokarak bakamayız.
Sonuçlandıramayız
Çözüm üretemeyiz.
Senin ne demek istediğini biliyorum. d iyi geceler
Sürekli bahsetmesi hoşuma gitmez. Bence sevgilinin sürekli eski sevgilisinden bahsetmesi daha kötü. Çünkü her fırsatta ondan söz etmesi ister istemez seni rahatsız eder, kendini kıyaslanıyormuş gibi hissettirir. Hiç bahsetmemesi çok da sorun değil, sonuçta geçmişte kalmış bir şeyin gündeme gelmemesi gayet normal. Ama sürekli dile getirmesi, sanki hâlâ aklının bir köşesinde kaldığını düşündürür ve bu güveni zedeleyebilir. O yüzden benim için “sürekli bahsetmesi” hoşuma gitmez.
Teşekkürler
Hiç bahsetmemesi de çok fazla bahsetmesi de kötü. Hani normal usuldendir sorulur geçmiş ilişki. Nasıl başladı, nasıl bitti, ne kadar sürdü gibi gibi sorular yönetilerek. Bu sorular hem meraktan hem de karşıdaki kişinin ilişkide neyden rahatsız olduğunu veya bir ilişkiden ne beklediğini daha iyi anlamamızı sağlar aslında. Onun dışında sohbet esnasında aralara sürekli sürekli serpiştirilmesi hoş olmaz bence. Hayatındaki insana saygısızlık da diyebiliriz.
Haklısın
Bahsetmesi tabi ki. Ben ilişkilerde hiçbir zaman geçmiş konularının açılmasından hoşlanmıyorum çok çocukça geliyor o yüzden ne bilmek isterim, ne de merak duyarım.
Hassas bir durum, kesinlikle kafanı karıştırabilir! 🌀 Çok bahsetmesi, hâlâ geçmişte yaşadığına dair bir işaret olabileceği gibi, hislerini açıkça paylaşma çabası da olabilir. Ama hiç bahsetmemesi, senin aklında neden konuşmuyor sorularını doğurur ve insanı daha çok kuruntulara sürükleyebilir. İkisinin de dengesi önemli bence. 🌟 Belki ona bu konu hakkında nasıl hissettiğini nazikçe anlatabilirsin. Hem kafan rahat eder. 💜
Cevap
36Cevap
Sürekli bahsetmesi daha kötü tabii ki. Hşç bahsetmemesi iyi bir şey, demek ki komple unutmuş bitmiş gitmiş ne güzel işte.
Mümkünse ben sorduğumda bahsetsin. Durduk yere konusunu açarsa bozarım.
Ben sormadığım müddetçe, bahsedemez zaten. Normal şartlarda bahsetmesi daha kötü.
Bahsetmesin eski sevgilisinden kuzum🌸
Soruyorsun hiç söylemiyor sorun olmaz mi
Evet canım
Bahsetmesi kötü tabiki
sürekli bahsetmesi kötüdür tabi ki de.. eski sevgilileri benim umurumda olmaz. benden önce bir şey aşanmış ve bitmiş ben bunu merak etmem zaten duymak bile istemem. kendisi anlatırsa da uyarırım tatlı bir dille.
Sürekli bahsediyorsa aklında bir yerlerdedir o kişi hala, cunku başıma gelmişti yaşadım böyle bişey, sorduğun halde hiç bahsetmemesi de kafa karıstırabilir, cunku eskiyi unutmuş biri sorduğunda bunu rahat rahat anlatması lazım içinde bir şeyler kalmadığı İçin, ama durduk yere de eskiyi anlatmasını bekleme zaten mesela eski sevgilisini sormadın neden anlatsın ki adam ya da kadın bunu, seni rahatsız etmek istememiştir, görüşüm bu
Eski ilişkilerini sevgilisine, eşine anlatan erkek tam bir maldır. Iyi niyetli bile anlatsa, nefret dolu bile anlatsa bu karşısındakini çok yaralar, rahatsız eder. Erkekler öküzlük yapmayın bi susun. Hala saf saf anlatanlar var. Geçmişi bilmek bazen bir kereliğine iyi gelebilir ama durduk yerde de dile getirmek sınırları ihlal etmeye giriyor.
Hayatında bir kadın varken gelmiş geçmiş bir ilişkiden bahsediyorsa hâla anılarda bırakmadığı nokta var kıyaslama ben ve benden ibaret olan ilişki onu ilgilendirmeli bu saygısızlığı kabul edemem diyebilirim kd
Mümkünse bahsetmesin kaç ilişkisi olmuş max onu sora bilirim fazla merak etmem.😄Herşeyini soramam kıskanırım. Eskisiyle ilgili bir şey anlatmak isterse dinlerim, o kadar sonra bir daha muhabbetini açmam.
Ben sahiplenici biri olduğum için ve eski sevgilim olmadığı için önceden sevgilisi olsa da aralarında ne muhabbetler geçtiğini bana eksiksiz/fazlasız dürüstçe anlatmasını isterdim çünkü ona göre hareket edilir
Sürekli bahsetmesi soğutur. Hiç bahsetmemeli ben sormadığım sürece
Soruyorsun söylemiyor " gibi düşün
Sorduğum soruya bağlı.
Hayır. Hiç ondan konuşmuyor ne zaman sorsan konuyu kapatalım diyor bu seferde acaba seviyor mu neler yaşadı düşüncesi oluşur
Bahsetmemesinin sebebini iyiye yorarım. Anlatmıyor çünkü anlatırsa canım sıkılır duyduklarımla diye düşünürüm. Sürekli anlatması daha büyük sıkıntı. Sinirlenirim ve terk bile edebilirim onu bu yüzden
Bahsetmemesini anlarım ya geçmişi örtmek istiyor olabilir asıl sürekli onun ismini zikredip geçmişi hatırlatması beni irite eder.
Geçmiş geçmişte kalmıştır irdelemeninde pek Kimseye faydası olmaz ama sorarsa elbette yanıtlarım
İkisi de birbirinden beter, hep bahsediyorsa rahatsız olurum hiç bahsetmiyorsa da şüphelenirim ister istemez
Sadece hakkında soru sorulduğunda cevap verilmesi yeterli olur. Gerisi karşıdakini ilgilendirmez zaten.
En iyisi ne ben bahsedeyim, ne o bahsetsin bana sormasın geçmişimi 😂
Bilmem gereken bişey varsa elbebtte sösylemeli. Ama diğer türlü ben sormadıkça bişey söylememeli
Eski sevgilisinin adını dahi ağzına almasın. Konuşmak istemem.
sürekli bahsetmesi demek bazı şeyleri kıyasladığı anlamına gelebilir zaman içinde
Sorduğunda konuyu kapatıyorsa gayet iyi. Bahsediyorsa çok kötü, direkt engellemelik.
Sormadan lafını etmek bile sıkıntıdır bana göre. Hatta kırmızı bayrak (red flag) tır.
Sürekli bahsetmesini geçtim bahsetmesi bile yanlış rahatsız olurum.
Sevgilim eski sevgilisinden bahsetmez cunku zerresini bile hatirlamaz
Bahsetmesi kısa bir konuşulur ama derine inilmesi sürekli konuşulması doğru değil
Bahsetmesi sürekli indan sadece sicilde leke diye bahsetmeko
Bahsetmesi kötü tabiiki. Dilinden düşürmüyor derler buna)
Bahsetmesi can sıkar.. hiç bahsetmemesini tercih ederim
Sürekli bahsetmesi bence onu içten içe unutamadığını gösteriyor bu yüzden bu daha kötü bence. Ayrıca hiç bahsetmemesi güzel çünkü geçmiş geçmişte kalmıştır banane abi senin eski sevgilimden sen bize bakacaksın günümüze.
Eski sevgiliden bahsedenin ne kendine ne de sevgilisine saygısı yoktur Esinticiğim. d
Bence sürekli bahsetmesi hiç doğru değil bu bana çok itici geliyor ben şu anki zamanda yaşıyorum ama o geçmişte yaşıyor demek ki diyorum kendi kendime hiç bahsetmemesi daha iyi unutmuştur işte
Eski sevgilisiyle olsun o zaman
yeri ve zamanı geldiğinde ya da ben sorduğumda etsin sürekli ediyorsa da geri dönsün çok kötü bir durum
Sadece sorduğumda konuşsun
Soruyorsun söylemiyor?
Şüphelenirim hiç normal değil bence
Unutmaya çalıştığı anlamına gelebilir mesela
Sanmam
Unutmaya çalışması bile unutamadığını kanıtıdır
Bahsetmesi daha kötü tabii ki unutamadiginin en net şekilde gostergesidir
Tabikide doğru bir konu değil yaşanmış ve bitmiş daha fazla konuşulmasının anlamı yok
Hiç bahsetmemesini tavsiye ederim o zaman derimki o defteri kapatmış başka bir deftere geçmis
Sürekli bahseden insanla ilişki yürütülmez.
Bahsediyorsa artık o benim için eskidir 😊
Bence hiç bahsetmemesi gerekiyor.
Eski sevgiliden bahsetmesi kötü
Eskiden bahsedilmez. Ayıptır ve etik olmaz
Al birini vur ötekine ya
Sürekli bahsetmesi kötüdür...
Hiç bahsetmesin tabiki
Hiç bahsetmemesi kötü.
Bahsetmesi. Mide bulandırır
Bahsedecek ama dozunda
Bahsetmesi daha kötü dinleyip daha çok üzülürüm
Ben sormuyorsam konusu açılmasın
Eski sevgili ne alaka yani
Sürekli bahsetmesi daha kötü 🤐
Elbette hiç bahsetmemesi kötü
Bahsetmesin olmaz öyle..
Bahsetmesin, bahsetmesi ayar eder beni
Sürekli bahsediyorsa gitsin onunla olsun
Bahsetmesi daha kötü tabiki mümkünse bahsetmesin
Sürekli bahsediyorsa onu unutamamıştır o daha kötü
Bahsetmesi daha kötü. İz birakms demektir.
Bahsetmesi daha kötü..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?