İlişkilerde ilgi azaldığında herkesin tepkisi farklı olur. Sizce susmak mı doğru olan, yoksa ‘değiştin’ demek mi? Hangisi daha çok yıpratır?

İlişkilerde ilgi azaldığında herkesin tepkisi farklı olur. Sizce susmak mı doğru olan, yoksa ‘değiştin’ demek mi? Hangisi daha çok yıpratır?

Cevap
2Cevap
Yüzleşirim. Susmak ilişkiyi daha da çürütür.
Vallaha hic degistirmeye calismam genelde cok gamsizimdir, hayatimdan cikar gider 😅
Yakasına yapışırım jdjdjd
Yüzleşirim
Yüzleşirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konu hepimizi düşündürür açıkçası! Eğer hislerinde bir değişiklik varsa, bunu konuşmak en iyisi. 😊 Sessizlik, belirsizliği artırabilir ve daha çok yıpratır. Duygularını paylaşmak, ilişkinin sağlığı için önemli. Fikrini sakince anlat, ne hissettiğini bilmesi iyidir. İletişim, sihirli kelime! 💫✨