
İçinizdeki ruh hastasını salın biraz nefes alsın😇 siz mi yoksa eski sevgiliniz mi profilinizde yatmıştır? Hanginiz diğerini daha fazla stalklamıştır?

İçinizdeki ruh hastasını salın biraz nefes alsın😇 siz mi yoksa eski sevgiliniz mi profilinizde yatmıştır? Hanginiz diğerini daha fazla stalklamıştır?
Bende yaptım o da yapmıştır. hkjhkjg Ama itiraf etmeliyim ki son 2 haftadır onu takip etmiyorum ya da merak edip bakmıyorum... Sıkıldım artık bakmaktanda yaa... b-Bakamam, uğraşamam... Uğraşacak başka işlerim var onlara yoğunlaştım... Ruh hastalığımda gelişme var sanırım hahah
Sonunda doğru yolu bulmuşsun 😇
Bir süre sonra insan ne yapıyorum diyor..1. ve bıraktım bakmayı. bakmaktan zaten sıkılmıştım. Aynen doğru yolu buldum. :)
Eşitiz bence :D stalklamak adettendir.!
Tam tahminim gibi 😂
Tabii belli bir süre bakılır öyle. Ama çok uzun sürmez bu stalk işi. 😅
Biraz daha deşersem neler çıkacak 😂
bir şey çıkmaz :D dene bakalım
Beklemediğin anda deşmem lazım 😂
Oldu 😅
Teşekkürler 🥳
Rica ederim 😇
Kesin ben eski sevgilimi hdkskgkgj 😄
Bela mısın be 😂
Yok be uzaktan dokunmadan karışmadan😄
Ajan gibi 😂😂
😎😂
1 kez bitmekte olan ilişkim , yeni sevgilimi keşfetti
1 kez de nişanlılık dönemimde taciz edildim :)
onun dışında ben 2 kişiyi bi kaç kez stalkladım
Cevap
7Cevap
Aylar olmuştur stalk işini bırakalı. Kim kimi stalkliyor pek fikrim de yok
O beni bende onu tiktokta profile bakakan bilgisi geliyordu 😅
Bakanlar
İnsan bir süre sonra vazgeçiyor zaten 😂
Evet😅😅
Valla hiç ego falan değil eski sevgilim daha çok Stalklamıştır çünkü kadınlar bakmadan duramaz erkekler gibi
Ben stalklamadım ancak o beni stalkladı ise bilmiyorum
Olsa ben olurdum 😒😃
Söyleye söyleye olacak 😇
Olursa haber et ama 😂
O beni stalklamıştır bence🙂
Ana hoş geldin kız 😇
Hiç bir zaman hiç kimseyi stalklayamam
Bak sen bak 😂
Birde onunla mi ugrasicam
Bu arada bu kızın dizi adı da yeşim onu tanıyor musun
Hangi kız be
Yukarıdaki görsel cahil misin azıcık minicik kız yazılımcı falan onu da diyim 🤦
Nerden bileyim görsellerden aldım koydum ben 😂
Sabır ya offf sana film dizi falan izletmemiz lazim
Ben aslında çok izlerim ama 😂
Hiç sevgilim olmadı 😂😂😂
Ben stalklamiyorum artık bilgim yok banane valla
Eski sevgilim yok
Ne onlar beni ne ben onları.
Yapıyoruz birşeyler 😅
Ben çünkü stalk seviyorum
Stalklamam ayrildiysak bitmiştir orada
Eski sevgilim yok 💅
Hiçbirimiz
o beni
Ben.
Profilde yatanlardansın galiba 😇
sıfıra sıfırdır
eski sevgilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?