Sabaha kadar oturup konusuyoruz ama yakınlaşma yok neden?

Arkadaşça sohbet ediyoruz, o bana geliyor ben ona gidiyorum sabaha kadar oturuyoruz hiçbir yakınlaşma yaşamadık çok tuhaf. Her zaman kendisi gelmek istiyor ya da davet ediyor. Tanisali 2 hafta oldu. Laf arasında hep bak telefonuma hiç kimseyle konuşmuyorum takılacak birisi degilim, gizli saklım yok uzun zamandır da ilişkim yok demeye getiriyor durduk yere böyle işte birisi ayarlıyor yine de istemiyorum pek arkadaşım yok diyor gün sonunda soluğu yanımda alıyor

Sabaha kadar oturup konusuyoruz ama yakınlaşma yok neden?
Cevapla