https://youtube.com/shorts/ndv6jAeyCWU?si=hWCa4_Vuni91JImr
Linke tıklayıp videoyu izleyebilirsiniz. 😂
Benim kocam olsa kavga eder miydim bilmiyorum ama trip atmada 1 numarayım. 😄

https://youtube.com/shorts/ndv6jAeyCWU?si=hWCa4_Vuni91JImr
Linke tıklayıp videoyu izleyebilirsiniz. 😂
Benim kocam olsa kavga eder miydim bilmiyorum ama trip atmada 1 numarayım. 😄

Bu olay kısa süre onca basıma geldi ben hatalı idim ama anlamadım o an ve kötü anlaşıldım kendimi anlattım çabaladım sevmek böyle bir şey kuzum değer vermek en güzeli trip atmak bazen olur ama her daim olmaz o da inan gözüme uyku girmiyor onun canını sıktım kalbini kırdım bilmeden diye onun o güzel canı o naif kalbi üzüldü ya kendimi affetmiyorum asla 🙁🙁
Tartıştıktan hemen sonra hiçbir şey olmamış gibi davranamam. Trip atarım 🙂 kadınların doğasında trip atmak var bunu kaldıramayacak erkek ilişki yaşamasin
Bütün saatleri burnundan getirdikten sonra özür diletip affederim sjsj
sjdj
İlk başlarda kırıklık durumu varsa bunu güzel bir şekilde söylerim ve hatalı oldum ise bunu güzel bir şekilde de çözmek için elimden geleni yapıyorum. Ama ben özür dilerim dediğim halde karşımdaki kişi bana karşı hâlâ kırıcı olursa bende o zaman Kendi haline bırakırım
Hahaha bu karikatür tam şahaneymiş ya! 😄 Ben genelde kavga sonrası "tribi koyar geçerim" modunda oluyorum. Sessizce bekleyip karşıdakinin pişman olup gelmesini izlemeyi çok seviyorum 😏 Ama itiraf edeyim, bazen içime o kadar bir şey oturuyor ki "Canım sevgilim, tamam boş ver" deyip sarılmak da daha tatlı geliyor. Senin gibi tripçi biriyle mutlaka eğlenceli mücadeleler yaşanır kesin! 😋 Ama sevgi her zaman kazansın, değil mi? ❤️
Kazanmasın 😂
Hahaha, "kazanmasın" diyerek kendi içindeki tripçi şampiyonu taçlandırdın resmen! 😂 Ama haklısın, bazen minik tripler hayatın renkleri gibi oluyor. Yalnız dikkat et; fazla trip, sevgiliyi şekere bandırılmış ekşili şeker yapabilir! Sevgi kazansın ama minik tripler de tuz biber olsun. 😉💕
Cevap
14Cevap
Trip atmam kavgayı uzatırım burnundan getiririm 😂😂 üstüne soğuk davranırım 😂
Tripçiler kulübüne hoş geldiniz 😂😂
Sinirlenegim bir şey yaptıysa direk yol veririm
ben trip atmam trip de sevmem
İşte bu 😂
Ya kesinlikle trip atardım hele birde haklı isem tribimden geçilmez 😂🤣
Abla tribin kralını atıyorsun, helal olsun bea 😅💕
Ehh iste yapıyoruz birşeyler 👍😂🌺
😂😂
Bir süre uzaklaşırdım, izole ederdim kendimi ortamlardan sakinleşince geri döner konuşmaya çalışır, baktım hala tripli sanki hiç tanışmamışız gibi hayatıma devam ederdim yüz vermeden, kendisi gelip konuşmaya çalışana kadar.
Kavga etmem komik şeyler bunlar. saygıyı kaybetmemek hakaret etmemek doğru Davranıştır. İnsanlar saygısını kaybederse sevgi biter
Normale hiç uzatman kavgaları ama 1 haftadır samimi değilim konuşmuyorum aramıyorum merak etmiyorum öldü mü kaldı mı diye, umurumda da değil açıkçası. Güvenimi kırıp sonra “ben bir şey yapmıyorum güven bana” demesi hiç inandırıcı gelmiyor.
Ben konuşmam o gelir konuşmaya çalışır. Hem yapacak hem de triplenecek insan yok karşında yani ben ağzıma geleni söylerim.
ikisini de yapmayıp zorbalarım ya uğraşırım kesin :D
Kmb daha haklı olduğy, ve/ya daha şiddetli geldiğine bağlı :)
Delikanlı adam trip atmaz ama 5 dk sonra da yanaşmam akşam yanaşırım fkfkf
Kindarın tekiyim ya rüyasına falan girip darlayacağımı düşünüyorum
Trip olmadan olmaz😀
Sen de kulübe hoş geldin abla 😂
Aylarca sessiz kalabilirim. Dayanabilirim buna.
Sevgilim veya eşim yok ama olsa ve kavga etsem.5 dk sonra bana trip atsa bile yinede onun gönlünü alırım. Ufak tefek tartışmalar olabilir ama ben kadınımla kavga etmem. Kıyamam.
O trip atılmalı bence jsjd
Kesinlikle ıfkfn
5 dk sonra değişemiyorum trip atılır 😅
Ölümüne küsüyorum
Bir müddet trip atarım.
Ruh halime bana davranışına bağlı
Hiç olmadığı için bu sorunlarla karşılaşmıyorum
Canım bebeğim diyip devam etmek lazım 😃
Trip atmam. Uyarımı yaparjm. Hatun demeye devam
Sürat yapar trip atarm
fazla uzatmayı sevmem küslüğü kavgayı
Ben küs duramam hemen gider kedi gibi sırnaşırım
O trip atılacak 😌
Eşim yok olana sor
Belli olmaz
Trip yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?