Evli bir kadınla evli bir erkeğin ilişkisini öğrendim. Kadın çocukları kaynanasına bırakıp bırakıp adamla çarpışmaya gidiyormuş. Sizce kadının kocasına söylemeli miyim⁉️— Derya Hanım diyeceksiniz (@deryadenizcim) April 9, 2022
Bunu yaşadım ama söyleyemedim. Kadının üzülmesini tek çocuk zaten evde var onun huzursuz olmasını yuvanın belkide dağılmasına sebep olmak istemedim. Yapamadım ama adam cezasını çok iyi buldu fakat o kadın hala var mı, yoksa hayattan ders alıp düzeldi mi her şey biraz merak da etmiyor değilim...
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Söylerim. Söylenmeli de. Söylemeyenlere de ayrı bir gıcığım. O gereksiz insanlar zamanında anneme de söyleselerdi annem daha erken boşanırdı. Babam da bizim rızkımızı başkasına yedirmezdi. Boşandıktan sonra soylediler gelip. Erkek oldugu için normal karşılayan çok sallak akrabalarım da var. Aynısını kadın yapsa o or*uspu çocukları akrabalarım kadını asıp kesmekten bahseder kendileri yapınca normalmiş gibi. Hepsinin canı cehenneme. Söylemeyenin vebali boynuna
Önce aldatan kişiyle konuşur tehdit ederim. Sonrasında ise her ne olursa olsun gidip eşine söylerim. Bende böyle bi insanım ne yapayım. Sevmiyorum öyle arkadan iş çeviren sadakatsizleri
Beni ilgilendirmez kim kimle çarpışıyor, zaten belli zaman sonra ayağına dolanır kendi enselenir. Sonrasında bal börek olurlar arada hain fesat aile yıkıcı ben olurum, hiç gerek yok.