Görücü usulü tanıştığım kişi benle konuşurken çok mutlu gibiydi. Yine ararım konuşuruz diye kapattı ertesi gün yazmadı neden sizce?

Görücü usulü tanıştığım kişi benle konuşurken çok mutlu gibiydi. Yine ararım konuşuruz diye kapattı ertesi gün yazmadı neden sizce?
Cevapla