Görücüsü usulü tanıştığım flörtümle dün gayet güzel konuştuk bugün sadece günaydın yazdı başka da mesaj atmadı neyden olabılır?

Beyler görücüsü usulü bır teyze bızı tanıştırdı mesajlaştık ılk gün , güzel muhabbetımız oldu sorun yoktu , ertesi günü sabah yanı bu sabah günaydın yazdı daha da mesaj atmadı bu saate kadar..! Bende gurur yaptım onun yazmasını bekliyorum …nıye yzmıyor sızce? Bugün çalışıyor veya ızınlı farketmez , nasılsın dıye mesaj atmak çok mu Zor sankı
Görücüsü usulü tanıştığım flörtümle dün gayet güzel konuştuk bugün sadece günaydın yazdı başka da mesaj atmadı neyden olabılır?
Cevapla