Buluşmadan sonraki gün günaydın mesajı atıp konuşmayı kesti neden?

İlk buluşma iyiydi normal oturduk konuşuyoruz o denizcilik mezunu zenginlerle iş yapıyor benim lise terk olduğumu öğrenince senin için bir şeyler yapıcaz yanlış anlamada bu devirde lise mezunu olmayan kalmadı dedi herkes dengini arıyor dedi sonra ben biraz çekingen davrandığım için bana fazla samimi yaklaşamadığını söyledi normalde daha samimi olurmuş ben çekinmesem eve giderken en sonunda öptü sarıldı falan eve gidince haber ver dedi yazdım yarın benim kuzenimle sevgilisi dışarı çıkıcaklar bizde onlarla gidelim mi dedi ben bahsettim onlara falan dedi bende hasta olduğum için gelemem dedim tamam yarın haberleşiriz dedi günaydın mesajı attı ondan sonra hiç yazmadı neden böyle oldu
Buluşmadan sonraki gün günaydın mesajı atıp konuşmayı kesti neden?
Cevapla