Eşimin güzel yönleride var ama kafamda sürekli boşanmakta var? bana yardım eder misiniz?

7 yıllık evlilik ve 1 çocuk
biz tanışır tanışmaz evlendik. Aşk mı bilmiyorum çok etkilenmiştim. nişanlılık süreci çok kısaydı anlayamadım, ama evlendikten sonra beni merak etmemesi bana soru sormaması ya da muhabbetsizliği şaşırtmıştı, insan merak etmezmi nedir kimdir bu kız neler yaşadı diye, sessiz biri olduğunu düşündüm başlarda sonra soğukluk ilgisizlik canımı sıktı, işi hep yoğundu ve ben hep ikinci plandaydım hala öyle. başlarda çok kıskançtım hep sorunumuz buymuş gibiydi ama sonra sebep kıskançlık değil ilgisizlikmiş farkettim. Sürekli ezikler takdir etmez, hep onu memnun etmeliymişim gibi, tamam edeyim sorun değil ama asla memnun olmuyor, benim onurumu itibarımı duygularımı önemsemiyor, asla ekip olduğumuzu hissetmiyorum , sanki karşımda hep beni ezmeye çalışan bir düşman , boğuldum. napayım.

Not:becerikli sorumluk sahibidir, evde çok yardım etmez ama maddi konularda üstüne düşeni yapar , zekidir. Bana kötüdür ama Dışarda mükemmel. Bu yüzden kafam karışıyor

not:bi işimde yok gidecek babamın evide ama gerçekten karar verebilsem gidişat kötü ve kurtulmalıyım diye boşancam

Güncellemeler
10 ay
Gncl
Eşimin güzel yönleride var ama kafamda sürekli boşanmakta var? bana yardım eder misiniz?
Cevapla