7 yıllık evlilik ve 1 çocuk
biz tanışır tanışmaz evlendik. Aşk mı bilmiyorum çok etkilenmiştim. nişanlılık süreci çok kısaydı anlayamadım, ama evlendikten sonra beni merak etmemesi bana soru sormaması ya da muhabbetsizliği şaşırtmıştı, insan merak etmezmi nedir kimdir bu kız neler yaşadı diye, sessiz biri olduğunu düşündüm başlarda sonra soğukluk ilgisizlik canımı sıktı, işi hep yoğundu ve ben hep ikinci plandaydım hala öyle. başlarda çok kıskançtım hep sorunumuz buymuş gibiydi ama sonra sebep kıskançlık değil ilgisizlikmiş farkettim. Sürekli ezikler takdir etmez, hep onu memnun etmeliymişim gibi, tamam edeyim sorun değil ama asla memnun olmuyor, benim onurumu itibarımı duygularımı önemsemiyor, asla ekip olduğumuzu hissetmiyorum , sanki karşımda hep beni ezmeye çalışan bir düşman , boğuldum. napayım.
Not:becerikli sorumluk sahibidir, evde çok yardım etmez ama maddi konularda üstüne düşeni yapar , zekidir. Bana kötüdür ama Dışarda mükemmel. Bu yüzden kafam karışıyor
not:bi işimde yok gidecek babamın evide ama gerçekten karar verebilsem gidişat kötü ve kurtulmalıyım diye boşancam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer