30 yaş ve üzeri erkekler yazabilir mi boyle kadına neden karşılık vermezsiniz?

Güzel, çekici bulduğunuz, zarif ve hassas bulduğunuz, hayatında kimse olmamış, güzel yetiştirildiğini düşündüğünüz, çevresinde beğenen, tanışmak isteyen çokken sizi tanımak isteyen, en açık kıyafet olarak tişört giyen, alkol, sigara kullanmayan, hayatında sadece tek kişi olsun, o da sizin olmanızı isteyen, bekleyen kişi, sadece çekingen ve duygusal kadin ile gelecek neden düşünmez neden sevgili olmazsınız

30 yaş ve üzeri erkekler yazabilir mi boyle kadına neden karşılık vermezsiniz?
Cevapla