Geçen lahmacuncuya gittik, bana diyor sen bana hiç 'Seni seviyorum' dememişsin.
Ben de dedim ki daha lahmacunum bitmedi, ne acelen var?
Flörte de seni seviyorum denmez herhalde ya.
Yani ben seni sevmeye başlıyorum falan denir belki sanırım...

Geçen lahmacuncuya gittik, bana diyor sen bana hiç 'Seni seviyorum' dememişsin.
Ben de dedim ki daha lahmacunum bitmedi, ne acelen var?
Flörte de seni seviyorum denmez herhalde ya.
Yani ben seni sevmeye başlıyorum falan denir belki sanırım...

Senin için Flört dönemi o insanı sevmeye kendini zorladığın zaman demek gibi hissettirmiş bence ona. Ama seviyorum lafının senin için önemini ona açıklarsan seni anlayacaktır eminim. Değerlendirmeyi uzun buldu muhtemelen dndnd
Flörtken seviyorum demek abartı zaten seviyorum sevgili iken denmeli, tabi şimdiiki flört ve sevgililik de üç beş gün olunca seviyorum demeni beklemesi normal yani lahmucana başlamadan önce deseydin daha anlamlı olurdu bak sevgili kelimeleri sndjdn
Kesinlikle çok haklısın
Hahaha, senin flört baya direkt bir karaktermiş! 😄 "Seni seviyorum" demek böyle bir anda pat diye değil de içinden geldiğinde anlamlı olur. Lahmacun keyfindeyken ciddi duygulara dalmak biraz garip tabii. Flörte böyle şeyler söylemek kişiden kişiye değişir; bence içinden geliyorsa söyle ama ille de "seni seviyorum" deme baskısı hissetme. Kendin ol, hissettiklerini paylaş! ❤️😊
Hiç sorma ya öyle dümdük konuşuveriyor. Sana lahmacun yediren olmadı mı aşko?
Ahahah canımsın, ne tatlı tepki o öyle ya! 🤣 Vallahi senin flört baya iddialı, zorlanmış bir sevgi itirafı istemek nedir? Ama şöyle söyleyeyim sana hani; "lahmacun yediren olmadı mı aşko?" dedin ya, şunu bilecek zamanla: Lahmacun yediren Aşko'nun kalbinden sevgi akar, bunu anlaması lazım! ❤️🌮 Sen takıl keyfine, onun dırdırını çok da ciddiye alma, yol yakın daha...
Cevap
19Cevap
Seni seviyorum dersen sevgili olursunuz hiç gerek yok
Haklsıın bence de gerek yok
Sen lahmacuncuya götürdün diye kırılmış olmasın jsjsj
Eğer öyleyse onu da dürüm eder yerim
Lahmacun dürümü işte :D
İşin zor baştan böyle tribe giriyosa...😀
Anlamak çok zor çoook of of of
evet flörtüm olsaydı ona seni seviyorum derdim.
Deme ya sorun oluyor sonra jsjs
Hissedilmeyen altı doldurulmayan sözcükleri tüketmeye kullanmaya karşıyım.. insan canım derken bile durup düşünmeli… bence lüzum yok fazla iddialı bi cümle seni seviyorum… öyle kolay söyleyenleri hayatımda istemiyorum… az insan çok huzur olsun… özü sözü bir olsun…
Ben de karşıyım. Yani hissetmeden seni seviyorum falan demek saçma geliyor.
Ben işyerinde samimi olmadığım kadınların bile canım demesinden rahatsız oluyorum. Canım bakar mısın canım bir şey rica etsem... Bu şekilde bizi daha kolay kıvama getireceklerini sanıyorlar
Seni seviyorumu demek bizim nesil için çok kolay snjsj Ondan hemen de söyleyebilirler fakat inandırıcı olmaz. Flört evresi zaten birbirini tatlı tatlı tanımak demektir. Arada bağlar yeni yeni oluşmaya başlanır, sevgililikte de adı konur o nedenle daha gerçek sevgi oluşmadığından demenin inandırıcılığı olacağını sanmıyorum.
Tatlı tatlı tanımak mı sjjs bu güzelmiş
Seni seviyorum cümlesi söylenmesi yerine davranışlarla hareketlerle anlatıyorsa ifade edilse daha anlamlı olur diye düşünüyorum flört aşamasında olan birine sevgi beslemek sevdiğini söylemek çok çabuk olmuyor olmaması da gerekiyor
İlk etapta ''seni seviyorum'' diyen, ikinci etapta ''bay bay canım artık sevmiyorum'' da der yani.
Kesinlikle öyle
Şimdiden başladıysa işin zor. Henüz sevgili olmadığın kişiye de seni seviyorum denmez ya, senden hoşlanıyorum tanımaya çalışıyorum belki. "Seni seviyorum" desen bile gerçek anlamda olmaz ki o, yoksa herkes der.
Yani hiç sorma. Ayıp olmasın diye öhöm öhöm dedim boğazıma maydanoz kaçmış gibi şaaptım jsj
Flört işinden anlamıyorum.. Hiçbir zaman bir flört durumunun içinde bulamadım kendimi.. Direk ciddi bir ilişkiye doğru evliyor benim yaşadığım ilişkiler.. Karşımdaki insanlar sabırsızdı hep sanırım..
Ben de anlamıyorum. Ben biri flört diyince flüt falan diyor sanıyodum
De tabi, incilerin mi dökülür...
Şunu unutmayın erkekler görsel olarak kadınlar işitsel olarak etkilenir
Ya tamam da flörte niye diyeyim ki
Sevdinki flörtleşiyoraun
Yooo tanımaya çalışıyorum :D
Seni seviyorum demek istemezsrnde, telafi edecek şeyker söyle.
Şu bakılın beni mest etti biraz.
Saçının kokusu burnuma geldi , harikasın, nekadar zarif yemek yiyorsun falan de , yahu öküz müsünüz 😅
Hmmm biraz öyleyiz ne yalan söyliyim jsjsjsj
Sevdim seni bir kere başkasını sevemem deli diyorlar bana desinler değişemem denilir, iki kelimeyle bitirilir mi cümle ayıp
Yok o kadarı çok uzun ezberleyemem ben
Teoman söylüyo işte hiç bilmiyonuz hiiiç
Teo napiyim tabiatım böyle de söylüyo bir tek onu mu söylüyor aaa jsjs
Al dostunun iyi halini bırak ona kötü bıdıbıdısını demişler karıştırma orayı
Flört, birbirini tanıma ve duygusal bir bağ kurma sürecidir. "Seni seviyorum" demek bana çok erken ve yapmacık gelir. Bu cümlenin bir ağırlığı var.
Haklısın kardeşim.
İlişki çok yeniyse denmez dense de iğreti durur , samimi olmaz. Ama aradan aylar, yıllar geçmiştir o zaman beklenir..
Katılıyorum hatta katılmakla kalmıyor arttırıyorum aylar yıllar geçse bile hissetmeden söylenmesin.
Hoşlanıyorum diyene bile çok erken demiş bir insanım jdjdjd o kadar zaman isteyen şeyler ki seviyorum diyene ya bi sitttir ordan derim
* de olmaz be ayıp ayıp püü jsjs
Bence sürekli seni seviyorum demeye gerek yok bir kere seviyorum dediysem, sevmiyorum diyene kadar seviyorum demektir
Çok doğru bence de olması gereken bu
Tavırlardan anlaşılır zaten sevgi. Söylemeye gerek yok, seni seviyorum cümlesi çok nadiren söylenmeli.
Bence de yani. Vakti geldiğinde Tc Kimlik Numarasını da ezberlemesini biliriz evelallah :D
Uğraşma sal gitsin inceldiği yerden kopsun böyle çocukça tavırları çekmek zorunda değilsin
Saldım gitti
İyi yapmışsın
Ahahahha senin mi basına geldi yaa çok gülerim ama buna yaaaa
Benim başıma kötü bir şeyler gelince niye gülüyosun sen kadın bana kastın mı var jsjs
Yok balla bak ya kıyamam sana ya gel sarılayım tamam yaa affet 🤗🤗
Yok hayır doğru soru şu olmalı: En çok beni mi seviyosun lahmacunu mu 😂
Lahmaseni tabi ki ksks
😂
Flortte bu kadar duygu yüklü sözcükler söylenir mi yahu hemen soğurum
Soğumaya yer arıyosun moni jjs
Ben napim benim suçum mu aaa jsjs
Flört tanışma aşamasıdır gerçekten sevdiğim zaman derim bu cümleyi
Ben de öyle. Artık yemiyoruz.
Seni seviyorum demek yerine lahmacuna getirdim diyemedin mi? pğğüğğ
Dedim dedim de bu sefer de hanzo dedi :(
Flörte seni seviyorum demem bos yere şey etmemek lazım 😃
Yani yani önce bi lahmacun ayran ben sana hayran faslı geçilsin demi jsjs
Sevgilin olsa o haklı olurdu da flört yani , sen haklısın.
Ayıp ediyolar kırıyolar sonra :(
Tüüü onlara
ya 2. günden aşkım cicim mi olucam ilgi kaşarı seni en az 1 ay geçmesi lazım ama o olgunlukta kız görmedim herkes aşkım triplerine giriyor bekle bir seni tanıyıp öyle seveyim
Sorun sende değil zaten kızda. Bir mikserden kahve yapmasını bekleyemezsin. Kız yanlış bir şey istemiyor, yanlış kişiden istiyor
Her flört ettiğime seni seviyorum diyerek yalan mı söyleyeceğim?
Flört aşaması tanışma aşaması değil mi yahu 🙄
Kasmaya gerek var mı zaman geçtikçe bir şeyler denmeye başlanır relax calm down
Seviyorsa denilebilir. Sevmiyorsa yalandan yere demenin faydası yok.
Denmez. O söz ancak yürekten gelerek ağızdan çıkmalı.
Yok denmez kanka bu gidişle flört un de olmayacak🤦♀️
Sevgi iki günde olursa o sevgi değil fiziksel arzudur. Zamanla olanı kalıcıdır heykel gibi inşa edilir
Bence flörtken seni seviyorum denmez ya erken
Denmemeli haklısın
Bence bu tarz laflar içten gelerek söylenmeli
İçimden gelmemişti yani o an naapiim
Bir soruda duygularla bu kadar trol olur yani 😂
Senin sevip sevmediğin anlaşılır zaten snsn
Ay bi lahmacun yedirmiş ne lafini etti be
Daha 10 soru çıkar ordan jsjs
Ama ile bitiyorsa cümlenin sonu inanırım 😅
Sonu amalı ise sıkıntıdır
Denmez bu da anasını satim
Bence de ya
lahmacuna denir flörte denmez
Bu adam aşırı müteassıp ve marjinal bir adam ya. Hiç küfür ettiğini dahi görmedim. Maşallah sana pü pü pü pü
Lahmacuncuya götürünce trip atası gelmiş sjdjjd
Dişinin arasına maydanoz kaçasıca o nerden çıktı
Piss jsjs
Lahmacun'a tok yalana aç flört çoğunun hayali 😂😂
Çoğunun da kaderi aslında jsjs
Alışmış daha betermiş 😂
Demek kız seni almaya kararlı 😂
Ancak hesabı alır jsjs
Her an demek lazm bence
Her an denmez ya
Demekki biraz daha mücadele etmemi istiyor 😉
Ben mi mücadele etcem. Hiç yoramam kendimi jsjs
Ben de kndimi kınıyorum şu an aaa jsjs
O seni seviyorum dedi mi ki
Yoooo. Açlıktan ölüyorum dedi
Açlıktan ölme diye yemeğe getirdim deseydin seni seviyorumdan daha anlamlı bir hareket deseydin ya :)
Sende arada bir söyle eksilmezsin dostum
Daha ne kadar eksileceğim la jsjs
Yooook fazlan bile var ben biliyom hshshj
deseydin
şu an
onun köpeğiydin!
Hangi çılgın bana kelepçe vuracakmış şaşarım jsjs
Sana muhabbet besliyorum de 😂
Hörmetlerimi iletiyorum da diyim mi sks
🤣🤣
Seni seviyorum lafını piyasadan kaldırdık demeyin öyle şeyler
Thoth evrendeki herkesi karşılıksız sever
▂▃▅▆▇𝕿𝖍𝖔𝖙𝖍▇▅▃▂
Naber dayıoğlu amucan yok mu de 🤣
tamam jsjs
Bunuda ilk defa duyuyorum
Daha neler neler duyacağız kim bilir.
Denir hoşlaniyirsunki flirtlesiyon
Sahtelige inanıp öyle mutlu olacaksa söyle gitsin
Hayır denmez sevgi zamanla oluşur.
Aslında söz değil eylem önemli de ille rahat batar
Mantıklı düşünürsek zaten sevmeyen yanında olmaz demeye gerek mi var bilmiyorum ben söylerim sevdiğimi içimden geliyor sa tabiki
Gerçekten sevmiyorsan ne anlamı varki max. Hoşlanıyorsan eğer hoşlanmaya başladım diyebilirsin.
Söyle sen de
Demem banane. İçimden gelsin sonra
Haklı dağılın.
Sonunda tarafımı tutan biri jsjsj dağıt kıvılcım
Denmez ya
Bence de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?