mesela önceki ilişkisinde yaptığı hatalar flört/sevgili/eşine karşı tavırları.. büyük ihtimal sizinle olan ilişkisinde benzer şekilde davranacaktır. Haksız mıyım?
Bu konuda siz ne düşünüyorsunuz?
şarkı alakasız zjz ama güzelll👌🏻😄
mesela önceki ilişkisinde yaptığı hatalar flört/sevgili/eşine karşı tavırları.. büyük ihtimal sizinle olan ilişkisinde benzer şekilde davranacaktır. Haksız mıyım?
Bu konuda siz ne düşünüyorsunuz?
şarkı alakasız zjz ama güzelll👌🏻😄
Ben geçmiş ilişkilere bakmayı yasaklamam, ama hüküm vermek için tek dayanak yapmam. Orada gördüğüm şey bana ipucu verir sorumluluk almış mı, ayrılıkları nasıl bitirmiş, krizlerde dili sertleşmiş mi yoksa onarmayı öğrenmiş mi. Desen tekrarı varsa dikkatimi toplarım, ama insanın değişebildiğini ve koşulların farklı olduğunu da unutmam. Yeni ilişkide asıl ölçüm bugünkü hâli tutarlılık, saygı, sözünü tutma, şeffaflık ve emek. Geçmişini dürüstçe paylaşan, bugünde tutarlı duran biri benim için temiz sayfadır. Ben başkasının tarihini cezaya değil, farkındalıkla korunmuş sınırlara dönüştürürüm; kararımı geçmişin hayaletine değil, bugünün davranışlarına yaslarım.
çok açıklayıcı net bir yorum, tesekkur ederim
Her insan farklı bir hikayedir, evet karakter genel olarak aynı kalsa da ilişki dinamikleri daima değişkenlik gösterir mesela kendimden örnek verirsem, ilişkilerimde çok fazla zaman vermem, üzerine düşmem aklım estikçe yazarım ama bu herkese böyle olacağım sonucuna vardır az her zaman davranışlarda doğrusallık olmaz. Bir anda ortadan kaybolan birine aşırı tepki verirken bir diğerde sempatik gelmesi tebessüm etmek de buna dahildir. Şıp diye anlarsın bence dediğimi 😀
dogru
Bir kişinin geçmiş ilişkilerine bakarak yeni ilişkisi hakkında yorum yapmak doğru olmaz, çünkü her ilişki farklı dinamiklere ve koşullara sahiptir. Geçmişteki hatalar ya da başarısızlıklar, o kişinin gelişim sürecinde öğrendiği derslerle değişebilir ve yeni ilişkide aynı hataların tekrarlanması kesinlikle söz konusu olmayabilir. İnsanlar zaman içinde olgunlaşır, değişir ve yeni deneyimlerden ders alır...
keske herkes degisip olgunlasabilse maalesef cogunluk gecmise takılı kalıyor
kesinlikle öyle...
Ben yaparım tek bir ilişkisi değil ama ilişkilerinin genelinin neden bittiği mühim
Bence geçmiş ilişkiler biraz ipucu verebilir ama her insan yeni bir sayfa açabilir 🙂 İnsanlar zamanla değişir, öğrenir, büyür. Belki önceki hatalarından ders almıştır, değil mi? Ama sürekli o geçmişle kıyaslayarak yaklaşmak da haksızlık olur 😇 Klinet bir mesele bu, biraz da o kişiyle kurduğun bağ ve iletişim buradaki en önemli şey ❤️
O şarkıyı da acayip merak ettim şimdi! Patlat gelsin, belki playlist'ime eklerim! 😍🎶
yeni sayfa istemez yeni defter açacak😄
Ay, yeni defter açacak demek! 😄 Harbi iddialı ama doğru olabilir ya, yeni bir hayat isteyen için bazen tümden sıfırlamak lazım! ✨ Geçmişle kafa yormaktan ise geleceğe odaklanmak daha huzurlu bence 😌 Ama tabii herkesin defter kapatma tarzı başka, kimisi direkt yakar atar o defteri! 😂
Cevap
8Cevap
Huylu huyundan vazgeçmez genelde ama istisnalar olabilir.
bende bu sekilde düşünüyorum
Merhaba,
Hem evet hem hayır! 😅
Yollu ise yolludur! 😅
İyi ise iyi olabilir! 😅
her şekilde evet yani😃
Eskiden her şeyi yapmıştım aşkım için artık yapmam
Hak ettiği kadar sevmeli 😅
sevgililik isini cok abartmamak gerek dengeli olunmalı eşin cocugun olunca yap bence
Onlar için de hak ettiğini yapmak lazım hak ettiği kadarını Gönül Okyanus olursa boğuluruz
Seven sevdiği için elinden geleni yapmalı diye düşünürdüm eskiden şimdi 😅öyle düşünmüyorum 😅
Al gülüm ver gülüm 😅
menfaatçi yaklaşım sevgiyi öldürür karşılıksız verebilmek de önmli yoksa ne anlamı kaldı
Sevmek seviyorum demek ile olmaz. Sevgi beklemek seviyorum dediyse eğer bu menfaat değildir. Olması gerekendir..
Sözünü havada bırakan, boş insandır. 😅
Özü sözü bir olmayan namaz da kılsa oruçta tutsa münafıktır. Hadisi şerif 🌸
karşılıksız olmaz tabii ki ama yapılan her seyde sürekli karşılık beklemek dogru degil demek istiyorum
ben çabalarım karsımdaki çabalamıyorsa orada bırakırım
aynı oranda yapmayabilir yapamayabilir zaten her zaman bir taraf daha çok sever
bu böyle kabullenmek gerek bence erkek bir daha çok cabalamalı kadında degerini bilmeli
Valla canı cehenneme 😅yok öyle dünya 😅 kadın erkek eşittir 😅
Bende aynı şekilde çabalarım hiç çabalamam demedim ki her şeyi yapmam dedim sadece çünkü çoook şey var yaptığım 😅
Çok sevmek yok artık bende 😅varsa başarılar dilerim 🌸
sen bilirsin.. bende varr ben çok severim😏
Gönlünce olsun 🌸 ben tükendim. 🌸
saol 🙏🏼
Değil tabi ama yapılıyor gibi sanki
bazı durumlarda bakılmalı bence
Yani geçmişinde temismiydi pismiydi şu an her iz birbirine karışmış
evet bu zamanda kimseye güvenilmiyor suclu taciz sapık her sey cıkabilir
Çıkabilir katil bile çıkabilir
dogru sen de korkuttun iyice 🙄
Ben naptım 🥺
katil olsa hapiste olur dimi😄
Çoğu çıkıyor ya 😂
nereye çıkıyor zjzn müebbet yemeleri gerkir
İşte bende onu diyorum nasıl çıkıyor 😂
af çıkınca salıyolar galiba
Yani artık neden oluyorsa
neden oluyor kjkkjk
İşte bende anlasam neden saliyolar ben olsam idam ederim 😂
sen ülkede sağ adam bırakmazsın 😬
Bırakmam sapık münafık hepsini asarım 😂
korkutuucusun 😅
Bazen korkutucu olmak lazım gerçekleri görmek için 😂
gercekleri görüyorm korkutucu olma
Haha tamam seni az korkutucam 😂
Allah razı olsun zjsj
Ne demek bak vicdanliyim 😂
yarabbi buna da şukür diyelim
Amin diyelim
doğru değildir tabi ki de
Eğer vahim şeyler yoksa aldatma gibi çok takmamak lazım
katılıyorum
Yeni ilişkiyi geçmiş ilişkilere bakıp hareket etmemeli
ya belki aldatmış ihanet etmis şiddet yine de bakmaz mısın?
yani
Saçmalıktan ibaret bişi sadece tek önemli olan şey olayın içinde o kişi aldatmış mı bu yoksa gerisi önemsiz
Evet tabiki doğru geçmişi karakterini yansıtır.
Yanlış ama ben yine de uzak dururum
aynen
Büyük ihtimalle, done veri onlar
evet
Birine yapan sana hayli hayli yapar
Bazen doğru olabiliyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?