Sevipte kavuşamamış iki insanın, onlarla aynı isimleri taşıyan çocuklarının birbirlerine aşık olmalarını nasıl karşılıyorsunuz?

İki insan düşünün kavuşamamışlar
Başka insanlarla evlenip çocuk doğurmuşlar.
Diyelim kadının erkek adamın kız çocuğu oldu ve bu iki eski aşıkların adları kondu çocuklara, yine bu aşkı yaşayan o iki insan tarafından. Ve gün geldi devran döndü bu çocuklar adeta ebeveynlerinin ölü aşkını dirilttiler aşık oldular...
Bu durumda siz anne/baba olsanız eski aşkınızın oğlu/kızıyla fingirdeyen çocuğunuza nasıl yaklaşırdınız?
Güncellemeler
+1 yıl
Sadece bir olasılık hakkında yorum istiyorum
Gerçek veya yaşanmış bişey değil
Ama yaşanmsı pek tabi mümkün
Güncellemeler
+1 yıl
Guncel
Sevipte kavuşamamış iki insanın, onlarla aynı isimleri taşıyan çocuklarının birbirlerine aşık olmalarını nasıl karşılıyorsunuz?
Cevapla