Gerçek veya yaşanmış bişey değil
Ama yaşanmsı pek tabi mümkün
Filmlerde olur ancak bunlar diye düşünüyorum... O yüzden çocuklar, evlensin barklansın, ana-babaları da dünür olsun, gökten de üç elma düşsün, biz de çıkalım kerevetlerine...
Böyle şeyler genelde filmlerde olur, ama ben de bazen düşünmüyor değilim bunları:))
:)) ama çok trajik ve güzel değilmi
Vıcık vıcık dram senaristmi olsam :D
:)) bakalım
Çok ilginç, değişik...
Müthiş bir şey bana kalırsa.
Bencede harika :D
Cevap
6Cevap
türk filmi kıvamında, uzun vadeli bir olay..
Evet hafif huzur sokağı hafif unutulmaz karışımı
Turk sinemasimi bu yavv..
Haha evt
Tavrim nasil ayrildigimiza bagli olarak deisir
Sevipte ayrıldınız :D
Sevdiysem birakmam ulennnn
:D mecbur kaldın diyelim
Oyle bir şik yok.. Baska senaryo uret
Senaryo aslında şu
Siz çok sevdiniz sonra yüzünü değiştirdin kimliğini vesayre sonra döndün kızın kız kardeşine yazdın
Kız senin sen olduğunu öğrendi ve kardeşine yazdığın ve onla birlikte olduğun ve hatta ona yalan söylediğin için ayrıldı uzaklara gitti evlendi :DD
O zaman birlikteliklerine musade ederdim tabi olgun yastalarsa.. Bu sayede bwnde kaderin ayirdigi sevdigimle en azindan bir bag kurmus olurdum. Ama iliski babinda degil
Çok güzel
Sen cok kore filmi izlemissin hahahahaha
Çok kurtlar vadisi izledim :D
Kore çin japonlar bunların hiçbişeylerindende haz etmem ayrıca
Ama bahsettigin senaryolarin hepsi kore filmlerinde var
Hiç seyretmedim
Bu salak salak soruları sorma sabahtır sitenin IQ düştü o zaman bir adam düşünün ama memesi ve vajinası var geçen bizim eşşekle çiftleşti ama orangutan sıçtı
Ne alaka ya
Böyle soruya böyle cevap
Hiç cevap verme !
Film senaryosu gibi hayat. Yorum yapamam o derece.
ben öyle yapıcam
Hahaga çok değişik bir yorum oldu
Helal olsun sana :D
Adı neydi? Peki?
Erol güzel bir isim değil koyma derim çocuğuna ama sen bilirsin :)
Aşk tesadüfleri sever
Aman Tanrım didim :D
fantastik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar