Evlatlık verilen çocuğun yıllar sonra öz kardeşine aşık olma hikayesine ne diyorsunuz?

Nikaha bir hafta kala evlatlık verildiğini ve aşık olduğu kişinin ağabeyi olduğunu öğrenen Ayşe hanım, anlattıklarıyla hem ekran başındakileri hem de stüdyodakileri şaşkına uğrattı. Programa telefonla bağlanan Ayşe hanım, şu ifadelere yer verdi: "Annem doğum yaktıktan sonra durumları iyi olmadığı için beni başkasına evlatlık veriyor. 5 yaşındayken evlatlık verildiğim aile, öz annemin bulunduğu mahalleye taşınıyor. Okuldayken birinden hoşlandım. Ardından konuşmaya başladık. Anneme söyledim, tanışmak istedi. Gördükten sonra 'kesinlikle olmaz' dedi. O günden sonra bana karşı çok değişti. Odaya falan kilitlemeye başladı.

Ardından beni başkasına vermek istedi. Ben de öz kardeşim olduğunu bilmediğim kişiye kaçtım. Anneannem 'gelinimiz elimi öpsün' diyerek beni çağırmış. Elini öpmeye gittim. Beni görünce tanıdı ve bayıldı. Ayıldıktan sonra her şey anlattı. Aşık olduğum ve kaçtığım kişi meğerse ağabeyimmiş."

Dünyanın en ilginç hikayesi... Siz olsanız tepkiniz ne olurdu ??
Evlatlık verilen çocuğun yıllar sonra öz kardeşine aşık olma hikayesine ne diyorsunuz?
Cevapla