Uzak mesafe ilişkisinin yürümesi için yalnızca iki tarafın da istemesi ve birbirini sevmesi yeterli değildir. Karşılıklı güven, uzak mesafeli bir ilişkinin temel taşıdır. Yan yana olmadığınız için güvensizlikler kolayca büyüyebilir. Bu nedenle, dürüst ve şeffaf olmak çok önemlidir.
Olur bence. Sevginin yanına sadakat eklenince neden olmasın. Misal bazı insanları ordu içine at gene tertemiz çıkar. Kimisinin yanından da dişi sinek geçsin, gene onla bile aldatır. Demem o ki karakter burada en önemli figür.
uzak mesafe diye bir ilişki bence olmaz olmamalı. İlişki yakınlık üzerine kuruludur uzaktan falan olmaz bu işler, oldurmaya çalışmak da yorgunluktan başka bir şey getirmez insana
Gerçekten sevmek yeterli olur. Çünkü gerçek sevgi fedakarlık, azim, çözüm gerektirir. Zaten sorunlar çözülmüyorsa ortada gerçek sevgi yoktur fedakarlık yapmadan kimse aşkı hakketmez.
Duygular kesinlikle başlangıç için çok önemli ve alevleri canlı tutar, ama uzak mesafe ilişkisinde sadece aşk yetmez. Güven, iletişim ve iki tarafın da fedakarlık yapmaya hazır olması şart. Buluşma planları yaparak motivasyonu artırmak da müthiş etkili olur. Seviyorsanız, çabalayın; imkansız değil, ama emek ister! ❤️✈️