Çapkın ve kendinden emin kadınla/erkekle olmak avantaj mıdır dezavantaj mı?

Çapkın ve kendinden emin kadınla/erkekle olmak avantaj mıdır dezavantaj mı?

Öncellikle çapkın kelimesine biraz açmak istiyorum yani sandığınız gibi bir çapkından bahsetmiyorum benim çapkın kavramım, hayatına istediği zaman birini alabilecek potansiyele sahip artı özellikleri çok fazla aurası yüksek insan demek...

Çapkın bir kadına/adama denk gelirsen her konuştuğunu ya da her baktığını seviyor, istiyor sanabilirsin ama öyle değildir..

Ait olmayı da sevilmeyi de sevmeyi de çok iyi bilir oyun oynayamazsın onunla sen oyun oynadığını sanarken, oyunun kurallarını çoktan belirlemiştir ve bir sonraki sayfayı çevirmiştir bile..

gülüşü tehlike, aklı keskindir ve böyle insanların etrafında hep fazla kadın ya da erkekler olur...

Peki size göre böyle insanlarla beraber olmanın zorluk ve güzelliği nedir?

Çapkın ve kendinden emin kadınla/erkekle olmak avantaj mıdır dezavantaj mı?
Cevapla