
Öncellikle çapkın kelimesine biraz açmak istiyorum yani sandığınız gibi bir çapkından bahsetmiyorum benim çapkın kavramım, hayatına istediği zaman birini alabilecek potansiyele sahip artı özellikleri çok fazla aurası yüksek insan demek...
Çapkın bir kadına/adama denk gelirsen her konuştuğunu ya da her baktığını seviyor, istiyor sanabilirsin ama öyle değildir..
Ait olmayı da sevilmeyi de sevmeyi de çok iyi bilir oyun oynayamazsın onunla sen oyun oynadığını sanarken, oyunun kurallarını çoktan belirlemiştir ve bir sonraki sayfayı çevirmiştir bile..
gülüşü tehlike, aklı keskindir ve böyle insanların etrafında hep fazla kadın ya da erkekler olur...
Peki size göre böyle insanlarla beraber olmanın zorluk ve güzelliği nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer