Uzak mesafeden kızla Yüzyüzede görüşmek için heyacanlı mısın dedim Hata mı yaptım Sormana gerek yok bence ne demek istedi?

Arkadaşlar kızla 2 aydır sanaldan konuşuyoruz Bu hafta pazar günü görüşeceğiz Benim için 2 gün izin aldı. Ben dedim ki heyacanlı mısın? Kim ben mi dedi Bende evet 😅 dedim Bana dedi ki haha bilmem öyle mi oluyor 😅 dedi Ben dedim ki Yoo sadece sordum 😅☺️ Kız bana bunu sormaya gerek yok bence 😅 dedi bende sadece sordum. Oda bilemezdik dedi Sonra benim uykum geldi bi sağ gözüm kapanıyor bi sol açık hadi uyuyalım dedi bende tamam hadi uyuyalım Birbirimize iyi geceler dedik İyi gecelerin mesajına kalp bıraktı.

Uzak mesafeden kızla Yüzyüzede görüşmek için heyacanlı mısın dedim Hata mı yaptım Sormana gerek yok bence ne demek istedi?
Cevapla